Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

«Гаряча_лінія» від Хмельницької ДПІ: електронні сервіси ДПС – просто, зручно, сучасно

опубліковано 24 травня 2023 о 15:12

Серед платників податків все популярнішим стає використання електронних сервісів, тобто послуг, які надаються з використанням Інтернету. Це дає змогу зекономити час та уникнути необхідності відвідування Центрів обслуговування платників. 

Зважаючи на таку інформаційну тенденцію в.о.начальника Хмельницької ДПІ Віктором Пястуком проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо переваг подання звітності в електронному вигляді.

Платників проінформовано про діючі електронні сервіси ДПС України, зокрема «Електронний кабінет», через приватну частину якого можна подати декларацію про майновий стан ідоходи, отримати довідку про доходи, переглянути розрахунки з бюджетом, зареєструвати про грамний РРО та отримати податкове повідомлення-рішення про сплату майнових податків.

Відповідаючи на запитання дозвонювачів, Віктор Пястук детально зупинився на можливостях сервісу «Електронний кабінет платника»: «Цей сервіс постійно удосконалюється, додаються нові послуги та можливості, перевагами Електронного кабінету є  те, що він працює цілодобово в реальному часі і не вимагає використання жодного додаткового програмного забезпечення», - наголосив податківець. 

За допомогою вкладки «Листування з ДПС», приватної частини Електронного кабінету, можна надіслати лист (заяву, запит тощо) до відповідного органу ДПС.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДПС автор електронного листа повідомляється про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого даний запит направлено. Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути в вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

Відповідь на звернення (листи, запити, тощо) надаються контролюючим органом поштою або на електронну адресу, яка зазначена у зверненні у строки, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами. 

Віктор Пястук також роз’яснив, як через Електронний кабінет громадяни можуть дізнатися про наявність податкового боргу. Так, приватна частина Електронного кабінету через режим «Стан розрахунків з бюджетом» відкриває доступ до особових рахунків користувача зі сплати податків, зборів та інших платежів (дані інтегрованої картки платника). Суми заборгованості перед бюджетом позначені червоним кольором. До приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету вхід здійснюється після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису. 

На всі поставлені питання в ході «гарячої лінії» були надані кваліфіковані роз’яснення в межах чинного законодавства.