Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

На часі: посилення співпраці сприятиме кращій реалізації резервів наповнення бюджету – з робочої зустрічі у Старокостянтинові

опубліковано 17 березня 2023 о 08:56

Про пошук резервів наповнення місцевих бюджетів, покращення ефективності адміністрування місцевих податків і зборів, а також налагодження співпраці між податківцями та органами влади на місцях йшла мова під час робочої зустрічі керівника Головного управління ДПС в Хмельницькій області Ірини Зленко з головами територіальних громад та представниками бізнесу на території обслуговування Старокостянтинівської ДПІ. 

Особлива увага була приділена резервам та додатковим надходженням податку з доходів фізичних осіб, як одного із основних джерел наповнення місцевих бюджетів громад, погашенню податкового боргу з майнових податків. Також детально обговорено проблемні питання, які виникають при адмініструванні плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Учасники діалогу висловили свої пропозиції щодо їх врегулювання. 

Ірина Зленко акцентувала увагу представників територіальних громад на необхідність активізації роботи з роботодавцями та найманими працівниками щодо виведення заробітних плат з «тіні» та дотримання законодавства про працю при оформленні працівників на роботу. Саме належне оформлення найманих працівників та сплата ними податку на доходи фізичних осіб є запорукою не тільки соціальних гарантій самих громадян, а й забезпечення дохідної частини місцевих бюджетів громад. 

На зустрічі податківці проінформували і про новації щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій, переваги при використанні програмних реєстраторів розрахункових операцій платіжних терміналів, а також можливості сервісу «Електронний кабінет».

 «Очевидно, що активна комунікація з бізнесом допоможе краще розуміти питання його розвитку і належної сплати податків. Це об'єктивно виправдано, враховуючи набутий досвід.  Ми усвідомлюємо гостру потребу у взаємодії на рівні: податкова - громада - бізнес, особливо у військовий час. Проаналізували низку питань, вирішення яких сприятиме системному наповненню бюджету. Передусім дотримання алгоритму реєстрації податкових накладних. Переважна більшість питань стосувалися податкової та фінансової системи. На кожне з питань була можливість отримати коментар від спікерів з команди податкової служби», - розповіла Ірина Зленко.

Учасники зустрічі наголошували на необхідності прозорого і відкритого ведення бізнесу, важливості застосування РРО/ПРРО, деклараційної кампанії 2023, офіційному оформленні найманих працівників та дотриманні трудового законодавства із залученням до цих процесів потенціалу громад. 

Саме з цією метою податкова служба Хмельниччини й організовує виїзні робочі  зустрічі з бізнес-спільнотою, системне інформування платників про новації податкового законодавства, долучаючи для цього роботу гарячих телефонних ліній мобільного зв’язку, Комунікаційну податкову платформу, інші сучасні застосунки.