Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Безбарʼєрність у податковій – зручність та доступність для кожного платника податків

опубліковано 17 листопада 2025 о 10:16

Фахівці Кам’янець-Подільської ДПІ Головного управління ДПС у Хмельницькій області щодня працюють, аби кожен відвідувач отримав якісну консультацію та зручний сервіс. 

Працівники ДПІ зазначають, що головне завдання – забезпечити зручний і рівний доступ до адміністративних послуг для всіх категорій платників незалежно від віку, статі чи стану здоров’я. Приміщення центрів обслуговування мають бути доступними для людей з інвалідністю та батьків із дитячими візочками. Також, передбачене позачергове обслуговування та супровід від працівника-модератора. У центрі уваги – дотримання етичних норм поведінки на робочому місці, а також толерантне, ввічливе спілкування як з колегами, так і з платниками податків. 

У ЦОПі відвідувачів: 

- проконсультують із питань застосування податкового законодавства, 

- допоможуть заповнити звітність, 

- проведуть звірку нарахувань і сплати майнових податків, зокрема по податку на нерухоме майно, землю та транспорт, 

- нададуть інформацію про наявний податковий борг, 

- допоможуть підготувати документи для отримання податкової знижки, 

- і т.д. 

Фахівці завжди готові відповісти на запитання, допомогти розібратися у податкових новаціях і знайти індивідуальне рішення для кожного платника. 

Наразі Державною податковою службою вже реалізовані та продовжують створюватися умови для безбарʼєрного простору, зокрема по напряму цифрова безбарʼєрність: забезпечено рівний доступу до цифрових технологій та онлайн-послуг (Електронний кабінет, застосунок «Моя податкова», чатбот InfoTAX). 

Завдяки таким можливостям, як Електронний кабінет платника (https://cabinet.tax.gov.ua/) та мобільний застосунок «Моя податкова», користувачі можуть: подавати декларації і звітність онлайн, здійснювати листування з податковими органами, переглядати особисті податкові нарахування та сплати, отримувати консультації та довідкову інформацію. 

Безбар’єрний підхід – шлях до більшої довіри, прозорості та ефективності у взаємодії між державою та платниками податків.