Заступником начальника Славутського відділу обслуговування платників Шепетівської ДПІ Ларисою Бондарчук надаються адміністративні послуги та консультації, зокрема для військовослужбовців, які проходять службу на території обслуговування.
Крім цього, громадянам доводиться інформація щодо обов'язку подання органам ДПС відомостей про зміну даних (в тому числі реєстрацію зміни місця проживання). Такі відомості можна подати особисто до контролюючого органу або в електронному вигляді, не відвідуючи орган ДПС, а скориставшись електронним сервісом ІТС «Електронний кабінет» або мобільним застосунком «Моя податкова».
Спілкувались про зміни у податковому законодавстві, сплату майнових податків, про вжиття заходів з погашення податкового боргу із сумами до 3060 грн. Зупинилась на категоріях громадян, які мають право на податкову знижку. Надано роз’яснення щодо правильності заповнення платіжних інструкцій платниками податків.
У час війни особливо важливо демонструвати підтримку та єдність. Пам’ятаймо, безбар’єрність – це також повага, неупереджене ставлення до кожного та готовність допомогти.
«Ми розуміємо, що військові мають обмежений час на вирішення адміністративних питань. Тому наша мета – зробити податкові послуги максимально зручними і швидкими для них», – зазначають у Старокостянтинівському відділу обслуговування платників.
Шляхом безбар’єрного підходу до комунікацій з платниками податкова служба Хмельниччини вдосконалює взаємодію з громадянами, бізнесом і громадськістю, оскільки безбар’єрність – це норма сучасного світу, частина нашого європейського майбутнього та реальний інструмент розвитку громад і держави. Це простір, в якому кожен має можливість жити, вчитися, працювати і самореалізовуватися. Тож наше ставлення і поведінка – вже частина безбар’єрного світу.