Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Нетішинська ДПІ: кожен новий платник – це не лише знак економічної активності, а й прояв віри у майбутнє України та забезпечення економічної стабільності

опубліковано 27 червня 2024 о 14:42

Партнерство, відкритість, рівноправність, прозорість, довіра, паритетність – ключові принципи співпраці фахівців Нетішинської ДПІ з платниками податків.  

Постійні зустрічі з представниками бізнесу – один з ефективних форматів комунікацій податкової, щоб безпосередньо від платників почути проблемні питання та обмінятись думками.  Воєнний стан в Україні вплинув на адміністрування податків та роботу з платниками щодо збирання платежів до державного та місцевих бюджетів, тому наше завдання – побудувати партнерські та прозорі стосунки з платниками податків. «Технологічний прогрес, модернізація та темпи життя вимагають і нових підходів в роботі державних установ, і податкова служба, звісно ж, не виняток. Спілкування в режимі онлайн з платниками сьогодні - це не новина, а звичне явище. Адже це, насамперед, зручно для самого платника – оскільки це економія часу, відсутність прив’язки до локації та навіть економія грошей, оскільки не потрібно витрачатися на бланки. Дистанційний спосіб спілкування, це насамперед і безпека», - зауважила керівник Нетішинської ДПІ Наталія Волк. 

Начальник ДПІ розповіла про сучасні нововведення та електронні сервіси ДПС, зокрема Електронний кабінет платника та застосунок «Моя податкова», за допомогою яких платники податків мають можливість листуватися з податковою, подавати податкову звітність, отримати інформацію про стан розрахунків з бюджетом, довідку про суми отриманих доходів та сплачених податків, переглянути повідомлення-рішення на сплату майнових податків, подати декларацію про майновий стан і доходи для отримання податкової знижки за навчання тощо.    

Крім того керівник ДПІ відмітила, що в центрі обслуговування платників податків представники бізнесу та громадяни мають можливість з перших уст отримати відповіді на питання щодо важливості своєчасної сплати податків і зборів, обговорення шляхів погашення боргів до бюджету, дотримання чинного законодавства щодо легалізації найманої праці, застосування РРО/ПРРО при розрахунках за готівкою, особливості нарахування мінімального податкового зобов’язання громадянам, орендної плати, причини зупинення реєстрації податкових накладних та про можливість до 31 грудня 2024 року скористатися правом на податкову знижку за результатами 2023 року. 

Відтак впродовж 5 місяців 2024 року працiвниками Нетішинської ДПІ було надано вiдвiдувачам 1293 адмiнiстративні послуги.  Найбiльше громадян (816) звернулося за отриманням реєстрацiйного номера облiкової картки платника податкiв з Державного реєстру фiзичних осiб - платникiв податкiв. Стосовно надання вiдомостей про суми виплачених доходiв та утриманих податкiв звернувся 254 громадяни. Крiм того, видано 183 витяги з реєстру платникiв єдиного податку. Як кажуть: «Обізнаний, значить озброєний». Податківці ДПІ максимально сприяють в поінформованості платників щодо порядку застосування законодавчих норм.

«У сьогоднішніх умовах своєчасні надходження до бюджетів – вагомий внесок у підтримку нашої економіки. Зараз ми всі самовіддано працюємо, щоб наші спроможності і резерви спрямовувались не лише на поповнення місцевих скарбниць, а й давали можливість створювати додаткові робочі місця. Адже міцний працюючий тил – це забезпечення усім необхідним наших воїнів, які виборюють нашу свободу. Дякую платникам за сумлінне виконання своїх податкових обов’язків!», – акцентувала Наталія Волк. 

Наша сила – в єдності, яка перемагає найскладніші обставини.

Тож продовжуємо працювати на нашу спільну Перемогу – військові тримають оборону на передових рубежах, а бізнес фінансово підтримує країну в тилу.