Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Зворотній зв’язок: у січні податківці Хмельниччини отримали від громадян 55 звернень

опубліковано 14 лютого 2024 о 11:37

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.

Протягом січня 2024 року до Головного управління ДПС у Хмельницькій області надійшло 55 звернень громадян. Із них: поштою – 28, засобами електронного зв’язку – 27.

Основні питання, що порушують громадяни, це податки на майно, розстрочення (відстрочення, реструктуризація) грошового зобов’язання (податкового боргу), списання безнадійного податкового боргу, відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків, реєстрація та облік платників податків, проведення контрольно-перевірочних заходів та інформування про ухилення від сплати податків, інші питання, що належать до компетенції ДПС.

Під час розгляду звернень громадян вживаються заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому допущення порушень.

Звернення громадян розглянуті в межах чинного законодавства та в терміни визначені законодавством. Ті звернення, які містять питання, що стосуються воєнного стану, військової діяльності, надання медичної допомоги, евакуації населення тощо, розглядаються невідкладно з дотриманням усіх норм чинного законодавства.