Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Комунікація: дунаєвецькі податківці на сесії міської ради обговорили актуальні питання наповнення бюджету

опубліковано 05 лютого 2024 о 15:17

Начальник Дунаєвецької ДПІ Наталія Баранюк взяла участь у  засіданні сесії Дунаєвецької міської ради, де обговорено ключові питання розвитку економіки та сплати податків до бюджету.  

На порядок денний було винесено 27 питань, серед яких було також розглянуто Програму підвищення якості обслуговування платників та розвитку інформаційної мережі Дунаєвецької державної податкової інспекції ГУ ДПС у Хмельницькій області на 2024-2025 роки.

«Ми реалізовуємо політику відкритості та прозорості у своїй діяльності, особливо у такий нелегкий для нас усіх час. Саме тому працівники ЦОП акцентують свою увагу на комунікації з бізнесом та надання якісних адміністративних послуг. Це потрібно і важливо», - зазначає начальник Дунаєвецької ДПІ Наталія Баранюк.

Посадовець розповіла про сучасні нововведення та електронні сервіси ДПС, зокрема Електронний кабінет платника та застосунок «Моя податкова», за допомогою яких платники податків мають можливість листуватися з податковою, подавати податкову звітність, отримати інформацію про стан розрахунків з бюджетом, довідку про суми отриманих доходів та сплачених податків, переглянути повідомлення-рішення на сплату майнових податків, подати декларацію про майновий стан і доходи за 2023 рік та для отримання податкової знижки за навчання тощо.     

Йшлося і про інші теми в оподаткуванні, зокрема Деклараційну кампанію 2024, застосування РРО чи ПРРО, погашення податкового боргу, роботу Комунікаційної податкової платформи.