Свою активну роботу продовжує робоча за участі начальника Ізяславської ДПІ Олександри Семендяк, спільно з спеціалістами міської ради та центру зайнятості.
Начальником ДПІ під час відвідування торгових об’єктів на території міста проведено роз’яснення податкового законодавства на предмет реєстрації найманих працівників, підвищення в умовах воєнного стану рівня заробітної плати та повноти сплати ПДФО до бюджету.
Платники отримали інформацію як про негативні наслідки отримання заробітної плати «в конверті» для працівника, так і про негативні наслідки використання нелегальної праці для роботодавців.
Податківці нагадали також про необхідність застосування РРО/ПРРО, ведення обліку товарних запасів СГ, забезпечення використання електронних платіжних засобів, ліцензування господарської діяльності, важливість погашення податкового боргу, переваги використання електронних сервісів ДПС України.
Податківець також звернула увагу на зміни в заповненні реквізиту «Призначення платежу». Роз'яснила порядок нарахування мінімального податкового зобов'язання у 2023 році. Розповіла про податкову знижку для громадян, підстави для її отримання та перелік документів, необхідних для підтвердження витрат.
Також розповіла про переваги використання електронних сервісів податкової служби, зокрема «Електронного кабінету».
Варто знати, що на базі Головного управління ДПС у Хмельницькій області (далі – ГУ ДПС) створена електронна скринька Комунікаційної податкової платформи за адресою km.ikc@tax.gov.ua, на яку представники бізнесу та громадськості можуть звернутись до ГУ ДПС з нагальними питаннями.