Фахівці Білогірської ДПІ Головного управління ДПС у Хмельницькій області на черговій зустрічі з платників податків розповіли про актуальні питання податкового законодавства.
У ході зустрічі розглянуто актуальні питання щодо повноти сплати податків в умовах воєнного стану, збереження та створення робочих місць, легалізація найманої праці, збільшення кількості зареєстрованих суб’єктів господарювання, сплата податку на майно, погашення податкового боргу, дотримання вимог податкового законодавства.
Посадовці наголосили присутнім на можливостях Електронного кабінету, а також на поданні звітності в електронній формі. За їх словами подавати звітність в електронному вигляді досить зручно, але для цього потрібно мати електронний цифровий підпис. В приватній частині Електронного кабінету, громадянин заповнює декларацію, додає скановані копії необхідних документів, та надсилає документ до податкового органу.
За допомогою Електронного кабінету можна не лише надіслати податкову декларацію, а й переглянути інформацію про розрахунки з бюджетом, отримати інформацію із загальнодоступних реєстрів та переглянути податкові повідомлення-рішення на сплату податку на нерухомість та земельного податку, - наголошують фахівці податкової інспекції.
Також посадовці звертають увагу роботодавців на дотримання ними вимог трудового законодавства, зокрема укладення договорів з найманими працівниками та виплати їм заробітної плати не менше мінімально встановленого законодавством рівня.
Акцентовано увагу і на застосуванні реєстраторів розрахункових операцій платниками єдиного податку. Детально роз’яснено переваги використання програмних реєстраторів розрахункових операцій та необхідність запровадження платіжних терміналів при проведенні готівкових розрахунків.
Податківці також звернули увагу і на зміни в заповненні реквізиту «Призначення платежу». Роз'яснили порядок нарахування мінімального податкового зобов'язання у 2023 році. Розповіли про податкову знижку для громадян, підстави для її отримання та перелік документів, необхідних для підтвердження витрат.