Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Які податки сплачувати у 2023 році розповіли платникам у Славутській ДПІ

опубліковано 27 січня 2023 о 09:41

Про новації податкового законодавства, які діятимуть у 2023 році, розповіли на зустрічі з платниками податків у Славутській ДПІ.

Фахівці ДПІ нагадали, що у 2023 році фізичні особи – підприємці другої – четвертої груп, які здійснюють готівкові розрахунки та ті, які здійснюють продаж підакцизної продукції зобов’язані використовувати РРО або ПРРО. Крім цього, суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність у населених пунктах з чисельністю населення більше 25 тис. осіб обов’язково повинні застосовувати ще й  платіжні термінали.

Водночас звернули увагу, що суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій або безготівковій формі із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо, при продажу товарів чи наданні послуг у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зобов'язані зареєструвати книги обліку розрахункових операцій.

Крім цього, нагадали і про можливість громадян до 1 березня 2023 року скористатися одноразовим (спеціальним) добровільним декларуванням. Подати одноразову декларацію можуть особи, які мають активи, розміщені на території України або за її межами, і якщо такі активи були одержані такою фізичною особою за рахунок доходів, що підлягали в момент їх нарахування чи отримання оподаткуванню в Україні та з яких не були сплачені або сплачені не в повному обсязі податки і збори.

За словами фахівців ДПІ, одноразова декларація подається в електронному вигляді через Електронний кабінет платника, а одноразовий збір сплачується протягом 30 календарних днів після її подання, при цьому сплатити одноразовий збір можна одним платежем впродовж 30 календарних днів або розтермінувати сплату на три платежі.

Також  поінформували про кампанію декларування доходів громадян, отриманих ними у 2022 році, з яких не були сплачені податки, про право громадян на податкову знижку за понесеними витратами впродовж минулого року.

Крім цього, розповіли про електронні сервіси ДПС, зокрема про роботу сервісу «Електронний кабінет», за допомогою якого можна подавати звітність та перевіряти стан розрахунків з бюджетом, легалізацію трудових відносин, ведення обліку товарних запасів, правильності заповнення реквізитів для сплати податків, погашення податкового боргу.

У разі виникнення питань у бізнесу та громадян у Головному управлінні ДПС у Хмельницькій області рекомендують звертатись на адресу Комунікаційної податкової платформи за посиланням: km.ikc@tax.gov.ua.