Для отримання інформаційно-довідкових послуг – Контакт-центр ДПС 0800 501 007
Сервіс «Пульс» ДПС (для надання інформації про неправомірні дії чи бездіяльність (можливі корупційні ризики) посадових осіб ДПС та її територіальних органів)
«Гарячі лінії» для надання консультацій платникам податків у територіальних органах ДПС
Перелік «гарячих ліній» територіальних органів ДПС з питань оподаткування юридичних осіб
Комунікаційні податкові платформи
Телефони гуманітарного штабу
Консультаційні центри з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі та відповідності платника критеріям ризиковості
_____________________________________________________________________________________________________
Телефони «гарячих ліній», які працюють в Головному управлінні ДПС у Хмельницькій області, для надання консультацій платникам податків
Телефони «гарячих ліній» Офісу податкових консультантів
_______________________________________________________________________________________________________
Графік роботи:
Понеділок - п'ятниця:
з 8 год. 30 хв. до 17 год. 00 хв.
Перерва:
з 12 год. 30 хв. до 13 год. 00 хв.
Поштова адреса:
29001, м. Хмельницький, вул. Пилипчука, 17
Телефони:
- приймальня начальника ГУ ДПС у Хмельницькій області -(0382) 70-18-07;
- cектор розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації - (0382) 70-18-20;
_______________________________________________________________________________________________________
Електронна пошта: km.official@tax.gov.ua
Комунікаційна податкова платформа: km.ikc@tax.gov.ua
Електронна скринька для подання громадянами письмових звернень в електронному вигляді: km.zvernennya@tax.gov.ua
Законом України від 02.07.2015 року №577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» статтю 5 «Вимоги до звернення» Закону України «Про звернення громадян» викладено в новій редакції (набрала чинності з 28.10.2015 року).
Відповідно вимоги до подання електронного звернення наступні:
«Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначене прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.«Електронне звернення, надіслане без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати».
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону».
Звернення може бути усним (викладеним громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та записаним (зареєстрованим) посадовою особою чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до законодавства України (у тому числі під час особистого прийому). Усні звернення, залишені за допомогою засобів телефонного зв’язку без надання громадянами відомостей відповідно до вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про зверненя громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», вважаються анонімними.
Контакти щодо надання запиту на отримання публічної інформації:
електронна адреса – km.publicinfo@tax.gov.ua
телефон, факс: (0382) 70-18-20
Письмово запит на отримання публічної інформації подається:
на поштову адресу: вул. Пилипчука, 17 м. Хмельницький, 29001 (на конверті вказувати «Публічна інформація»);
на електронну адресу: km.publicinfo@tax.gov.ua
Запит на отримання публічної інформації може бути подано в робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку:
факсом: (0382) 70-18-20;
в усній формі:
за телефоном: (0382)70-18-20.
особисто працівникам управління обслуговування платників Головного управління ДПС у Хмельницькій області за адресою м. Хмельницький, вул. Пилипчука, 17.
Місце для роботи запитувачів з документами чи їх копіями знаходиться в Приймальні громадян у приміщенні Головного управління ДПС у Хмельницькій області за адресою м. Хмельницький, вул. Пилипчука, 17.
Приймальня громадян
Особистий прийом громадян посадовими особами Головного управління ДПС у Хмельницькій області проводиться у приймальні громадян, яка розміщена за адресою: м.Хмельницький, вул.Пилипчука, 17, кімната 100. Особистий прийом відбувається згідно з попереднім записом.
Попередній запис на особистий прийом можна здійснити за телефонами (0382)70-18-20 в робочі дні з 08 год. 30 хв. до 12 год. 30 хв. та з 13 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.
Прийом громадян здійснюється тільки за попереднім записом. Запис на черговий прийом до керівництва ГУ ДПС в області припиняється за 10 робочих днів до дати особистого прийому, до посадових осіб структурних підрозділів ГУ ДПС в області - за 5 робочих днів до дати особистого прийому.
Графік особистого прийому громадян керівництвом ГУ ДПС у Хмельницькій області (завантажити)
Головне управління ДПС у Хмельницькій області