Головне управління ДПС
у Хмельницькій області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Контактна інформація

 Поштова адреса:

29000, м. Хмельницький, вул. Пилипчука, 17 Телефон: (0382) 70-18-20

Електронна пошта:
url

Електронна скринька для  подання громадянами письмових звернень в електронному вигляді

url

Законом України від 02.07.2015 року №577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» статтю 5 «Вимоги до звернення» Закону України «Про звернення громадян» викладено в новій редакції (набрала чинності з 28.10.2015 року).

Відповідно вимоги до подання електронного звернення наступні:

«Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

У зверненні має бути зазначене прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного  звернення не вимагається.«Електронне звернення, надіслане без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати».

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону».

Звернення може бути усним (викладеним громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та записаним (зареєстрованим) посадовою особою чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до законодавства України (у тому числі під час особистого прийому).  Усні звернення, залишені за допомогою засобів телефонного зв’язку без надання громадянами відомостей відповідно до вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про зверненя громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», вважаються анонімними.

 

 

Режим роботи:

- понеділок-четвер з 8-00 год. до 17-00 год., обідня перерва з 12-00 год. до 12-45 год;

- п’ятниця з 8-00 год. до 15-45 год., обідня перерва з 12-00 год. до 12-45 год;

- вихідні дні – субота, неділя.

Напередодні святкових та неробочих днів (стаття 73 КЗпП України) тривалість роботи працівників скорочується на одну годину.

Вихідні: субота, неділя.

«Інформаційно-довідковий департамент:

Контакт-центр: 0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) з 8.00 до 20.00 (крім суботи та неділі). 

Громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру зі стаціонарного або мобільного телефону за номером: +380 44 454 16 13

Електронна пошта:

idd@tax.gov.ua (для отримання інформаційно-довідкових послуг без використання електронного цифрового підпису)

Сервіс «Пульс» Державної податкової служби України приймає звернення фізичних та юридичних осіб (далі – Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності, можливих корупційних правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її та територіальних органів (далі – Інформація).

Інформацію щодо достовірності відомостей та застосування заборон, визначених Законом України «Про очищення влади» про осіб, стосовно яких проводиться перевірка, можна повідомити за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5», або на електронну адресу: dopomoga@sfs.gov.ua.

Громадяни можуть викласти усні звернення до ДПС, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами та доповненнями), засобами телефонного зв’язку через Контакт-центр ДПС за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «3».

Інформація щодо отримання інформаційних послуг засобами телефонного зв’язку

Ви маєте можливість отримати інформаційно-довідкові послуги в режимі оn – line та надати усні звернення громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та інформацію на сервіс «Пульс» і про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади» зателефонувавши до Контакт-центру ДПС за номером телефону:

0 800 501 007

(безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів - за тарифами операторів мобільного зв’язку)

Для зручності отримання інформаційних послуг за телефоном та можливості вибору бажаного напрямку послуг за допомогою автовідповідача телефонний апарат має працювати в тоновому режимі набору номера.

Тоновий режим набору номера означає, що при натисканні будь-якої кнопки на телефонному апараті в слухавці має звучати короткий мелодійний гудок. Звучання при наборі номера характерного „клацання” означає, що телефонний апарат працює у режимі імпульсного набору номерів.

Для переведення телефонного апарату в тоновий режим необхідно натиснути кнопку [*] - зірочка або перевести перемикач на корпусі телефону/на слухавці у положення «Tone» (Тон).

Якщо зазначені дії не дали результату, необхідно ознайомитись з інструкцією користування телефонним апаратом.

Мобільні телефони переводити в тоновий режим не потрібно.

У дискових телефонних апаратах відсутня можливість тонового набору номера.

Інформація, яка надається за допомогою автовідповідача, систематизована за напрямками:

Кнопка 0 - отримання інформації з питань стану обробки електронної звітності та опрацювання файлів запитів про доходи;

Кнопка 1 - отримання інформаційно-довідкових послуг;

Кнопка 2 - скасування у телефонному режимі кваліфікованого сертифікату або отримання консультації  щодо електронних довірчих послуг;

Кнопка 3 - залишити усне звернення громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;

Кнопка 4 - залишити інформацію на сервіс  «Пульс»;

Кнопка 5 - залишити інформацію про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до ЗУ «Про очищення влади»;

Кнопка 6 - залишити повідомлення працівниками ДПС про порушення вимог ЗУ «Про запобігання корупції» іншою особою ДПС;

Кнопка 7 - довідкова інформація щодо самостійного пошуку відповідей на запитання у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі та електронної адреси, на яку можна надіслати запитання.

Інформаційно-довідкові послуги надаються з 8:00 до 20:00 (крім суботи та неділі) 

Для зручності отримання інформаційно-довідкових  послуг за телефоном та можливості вибору бажаного напрямку консультацій за допомогою автовідповідача інформація систематизована за тематиками:

Кнопка 1 - податок на додану вартість;

Кнопка 2 - податок на прибуток; трансвертне ціноутворення;

Кнопка 3 - податок на доходи фізичних осіб, податок на доходи суб’єктів підприємницької діяльності, податок на доходи самозайнятих осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність, єдиний внесок, військовий збір;

Кнопка 4 - акцизний податок, ліцензування виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального, погашення податкового боргу платників податків;

Кнопка 5 - єдиний податок, порядок застосування реєстраторів розрахункових операцій, готівкові розрахунки;

Кнопка 6 - облік платників податків, екологічний податок, рентна плата за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами, транзитне транспортування трубопроводами природного газу та аміаку територією України, рентна плата за користування надрами, рентна плата за користування радіочастотним ресурсом України, рентна плата за спеціальне використання води, рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів, збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності, інші збори (плата, внески), не встановлені Податковим кодексом України як загальнодержавні або місцеві, але встановлені законодавчими актами України як обов’язкові платежі;

Кнопка 7 - плата за землю, податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, транспортний податок, збір за місця для паркування транспортних засобів, туристичний збір, державне мито, зовнішньоекономічна діяльність та валютний контроль, оскарження рішень контролюючих органів;

Кнопка 8 - загальні питання, права і обов’язки платників податків, перевірки, відповідальність, переміщення товарів  та транспортних засобів в/з зони ООС;

Шановні платники податків, Ви можете скористатися послугою «Залиште питання – ми Вам зателефонуємо». Для отримання відповіді на запитання щодо оподаткування, крім технічних питань, які виникають при поданні звітності в електронному вигляді та реєстрації податкових/акцизних накладних, Вам обов’язково необхідно залишити інформацію в наступній послідовності: код та номер стаціонарного телефону і чітко сформулювати запитання.

У випадку недостатньої інформації, працівники Контакт-центру ДПС не матимуть змоги Вам зателефонувати.

Контакти щодо надання запиту на отримання публічної інформації:
електронна адреса – km.official@tax.gov.ua
телефон, факс: (0382) 70-18-20


Доступ до публічної інформації
 
Письмово запит на отримання публічної інформації подається:

на поштову адресу: вул. Пилипчука, 17 м. Хмельницький, 29001 (на конверті вказувати «Публічна інформація»); 

на електронну адресу:  km.official@tax.gov.ua

Запит на отримання публічної інформації може бути подано в робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку:

факсом: (0382) 70-18-20;

в усній формі:

за телефоном: (0382)70-18-20.

особисто працівникам управління обслуговування платників Головного управління ДПС у Хмельницькій області за адресою м. Хмельницький, вул. Пилипчука, 17.

Місце для роботи запитувачів з документами чи їх копіями знаходиться в Приймальні громадян у приміщенні Головного управління ДПС у Хмельницькій області за адресою м. Хмельницький, вул. Пилипчука, 17.

Приймальня громадян

ГУ ДПС у Хмельницькій області тимчасово припиняє проведення особистого прийому громадян

 У зв’язку з оголошенням в Україні карантину, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» та з метою запобігання поширення вірусу COVID-19, Головне управління ДПС у Хмельницькій області тимчасово припиняє проведення особистого прийому громадян.

Особистий прийом громадян посадовими особами Головного управління ДПС у Хмельницькій області проводиться у приймальні громадян, яка розміщена за адресою: м.Хмельницький, вул.Пилипчука, 17, кімната 101. Особистий прийом відбувається згідно з попереднім записом.
Попередній запис на особистий прийом можна здійснити за телефонами (0382)70-18-20 в робочі дні з 08.00 до 12.00 та з 12.45 до 17.00, у п’ятницю з 08.00 до 12.00 та з 12.45 до 15.45.
Прийом громадян здійснюється тільки за попереднім записом. Запис на черговий прийом до керівництва ГУ ДПС в області припиняється за 10 робочих днів до дати особистого прийому, до посадових осіб структурних підрозділів ГУ ДПС в області - за 5 робочих днів до дати особистого прийому.