Головне управління ДПС
у Хмельницькій області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Центр обслуговування платників Білогірської ДПІ ГУ ДПС у Хмельницькій області

опубліковано 14 січня 2021 о 16:34

Адреса: 30200, Хмельницька обл., смт.Білогір'я, вул. Шевченка, 44

Схема проїзду

Від автовокзалу по вул. Бондарчука через 352 м  в напрямку вулиці Шевченка   знаходиться  приміщення  ЦОП  у   Білогірській ДПІ  Ізяславського управління ГУ ДФС у Хмельницькій області.

Від  залізничного вокзалу  по вул. Залізнична через  2 км в  напрямку вулиці  Шевченка знаходиться  приміщення  ЦОП у   Білогірської ДПІ  Ізяславського управління ГУ ДФС у Хмельницькій області, доїхати можна  місцевим автобусом, стоянка автобуса через 250м від залізничної станції, виходити через три зупинки.

Під’їзний шлях до адміністративної будівлі за  адресою вулиця Шевченка 44, з вулиць: Бондарчука, Шевченка або І.Франка.

Місце для паркування

Контактні телефони:

Керівник ЦОП - тел. (03841) 2-11-09

Модератор ЦОП - тел. (03841) 2-17-45

публічна інфоримація - тел. (03841) 2-02-94

Приймальна громадян – тел. (03841) 2-11-09

Графік  роботи  ЦОП

( відповідно до наказу ГУ ДПС у Хмельницькій області від 14.01.2021 №23 «Щодо  роботи ЦОП в умовах встановленого карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів»)

Понеділок – четвер: з 8 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.

П’ятниця: з 8 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.

Перерва: з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хв.

субота, неділя - вихідний

Час з 10 год. 00 хв. до 12 год. 00 хв. є пріоритетним для прийому громадян похилого віку та осіб з інвалідністю.

В останній день граничного строку подання звітності, визначеного пунктом 49.18 статті 49 Податкового кодексу України (з урахуванням вимог пункту 49.20 статті 49 Податкового кодексу України), час роботи ЦОП подовжується до 20 год. 00 хв.

Напередодні святкових днів тривалість роботи скорочується на одну годину.


 
 
Інші послуги та сервіси, які надаються Центром обслуговування платників

 1. Приймання кореспонденції щодо отримання адміністративних послуг.

2. Приймання податкової та іншої звітностей.

3. Облік платників:

3.1. взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням;

3.2. надання витягів з реєстру платників податку на додану вартість;

3.3. надання витягів з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового;

3.4. видача довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків.

4. Проведення звірки за письмовою заявою платників податку на майно з фізичних осіб (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю (у т. ч. заява для застосування пільги)).

5. Погодження довідок-розрахунків та підписання довідок про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску.

6. Надання платникам безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання податкової, фінансової та іншої звітностей платників в електронному вигляді.

7. Надання консультацій з питань:

7.1. електронних сервісів;

7.2. податкового законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДПС.

8. Приймання звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації в межах Законів України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами) та від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (зі змінами).