ДПС має багато каналів зв’язку, щоб кожен міг отримати консультацію або послугу – особисто, телефоном чи онлайн.
Пункти та центри обслуговування платників (ЦОП)
Офіси податкових консультантів
Контакт-центр ДПС – гаряча лінія для всіх платників
Комунікаційна податкова платформа
«Гарячі лінії»
Онлайн-ресурси
Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (ЗІР)
Канали комунікації з ДПС – це:
- зручно та швидко: не обов’язково йти до податкової – багато питань вирішуються телефоном або онлайн;
- економія часу: онлайн-черга, Е-кабінет, гаряча лінія – мінімізують паперову тяганину;
- різні опції для різних потреб, інклюзивність та безбар’єрність: особистий візит без бар’єрів для осіб з інвалідністю, консультація, підтримка ФОП, електронне подання звітності, звернення за кордоном.
Обирайте зручний формат та користуйтеся ресурсами ДПС!