Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Податківці Хмельниччини рекомендують подати Заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет, це зручно та швидко

опубліковано 22 вересня 2025 о 09:44

Як подати Заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет?

Порядок подання Заяви:

Увійти до приватної частини Електронного кабінету за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua

Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого сертифікату електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія.Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

У меню «Налаштування» обрати вкладку «Бажання листування з КО»;

Натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну пошту, на яку бажаєте отримувати інформацію про документи, що надійшли в Електронний кабінет;

Підписати КЕП та надіслати.

 

Заяву також можна подати згідно алгоритму дій:

Увійти до приватної частини Електронного кабінету.

Обрати режим «Введення звітності».

У панелі інструментів режиму «Введення звітності» натиснути Створити.

Обрати рік, місяць у якому формується та подається заява та тип звітності

(F(J) 13 Запити). Зі списку документів обрати форму заяви (F/J 1391602 – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет).

Поля регіон та район заповнюються автоматично.

У формі заяви вказати електронну адресу, реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.

Перевірити наявність та правильність заповнення полів заяви натиснувши Перевірити.

Після успішного заповнення Зберегти заяву, Підписати та Відправити до контролюючого органу.

Через певний час користувач отримує: Відповідь № 1 (Квитанція №1 - засвідчує факт і час отримання електронного документа), Відповідь № 2 (Квитанція № 2 - засвідчує факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації електронного документа).

Отриману Квитанцію № 2 можна переглянути та завантажити у підрежимі «Вхідні» режиму «Вхідні/вихідні документи».

 

Тепер не потрібно йти на пошту, Ви отримали можливість бачити все, що стосується податків, в своєму електронному кабінеті. Одночасно на Вашу електронну пошту Вам надійде сповіщення про надсилання листа до Вашого електронного кабінету платника податків.