Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Безбар’єрність – це про зручність, повагу та врахування потреб кожного і кожної

опубліковано 06 серпня 2025 о 08:57

Якісне сервісне обслуговування платників – один з пріоритетів роботи податкової служби.

Під особливою увагою податківців – зручність та забезпечення потреб людей з інвалідністю та маломобільних груп населення під час отримання ними послуг.

З метою забезпечення доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до адміністративних будівель ДПС та її територіальних органів у приміщеннях центрів обслуговування платників (ЦОП) державних податкових інспекцій (ДПІ) Головного управління ДПС у Хмельницькій області (ГУ ДПС) створюються усі умови для комфортного отримання послуг. Як з точки зору орієнтування та навігації зі зрозумілими, чіткими та лаконічними покажчиками для пересування, так і з точки зору доступності до інформації – стенди з повідомленнями, контактами і не тільки освітлені та розміщені у доступних місцях з можливістю підійти до них на прийнятну відстань, що є зручним для ознайомлення.

Батьки, які отримують адміністративні послуги у ЦОПах ДПІ ГУ ДПС, можуть скористатися облаштованими дитячими куточками.

Для інформування платників про розроблення комплексних підходів щодо цифровізації сфер життя та публічних послуг на постійній основі проводиться роз’яснювальна робота серед населення щодо функціонування електронних сервісів ДПС України.

Так, з метою популяризації та залучення платників до використання нових функціональних можливостей «Електронного кабінету», зокрема подання Заяви про бажання отримувати документ через «Електронний кабінет», серед платників розповсюджується розроблена листівка «Листування з ДПС онлайн: зручно, швидко, прозоро!».