Головне управління ДПС у Хмельницькій області звертає увагу органів місцевого самоврядування на наступне.
Згідно з підпунктом 12.3.3 пункту 12.3 статті 12 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) сільські, селищні, міські ради (далі - Ради) надають в електронному вигляді інформацію щодо ставок та податкових пільг зі сплати місцевих податків та/або зборів (далі - Інформація) у порядку та за формою, затвердженими Кабінетом Міністрів України, та копії прийнятих рішень про встановлення місцевих податків та/або зборів та про внесення змін до таких рішень. Порядок та форма надання Інформації затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2020 № 1330 «Про затвердження Порядку та форм надання контролюючим органам в електронному вигляді інформації щодо ставок та податкових пільг із сплати місцевих податків та/або зборів» (далі – Постанова № 1330).
До Постанови № 1330 внесено зміни постановою Кабінету Міністрів України від 18.10.2024 № 1191 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2020 № 1330» (далі - Постанова № 1191).
Відповідно до Постанови № 1191, Ради надсилають у десятиденний строк з дня прийняття рішень, але не пізніше 25 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування встановлених місцевих податків та/або зборів та податкових пільг із сплати місцевих податків та/або зборів, через інформаційно-аналітичну систему управління плануванням та виконанням місцевих бюджетів «LOGICA», в електронному вигляді інформацію щодо ставок та податкових пільг із сплати місцевих податків та/або зборів за формами згідно додатків №1-11.
Інформація подається в електронній формі з дотриманням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" і "Про електронні довірчі послуги".