Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Розгляд звернень громадян – важливий напрямок роботи податкової служби Хмельниччини

опубліковано 06 червня 2025 о 10:08

Головним управлінням ДПС у Хмельницькій області (ГУ ДПС) забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення. 

Фахівцями ГУ ДПС здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі на скриньку km.zvernennya@tax.gov.ua та  безпосередньо до ГУ ДПС.

Так, протягом січня - травня 2025 року до Головного управління ДПС у Хмельницькій області надійшло 391 звернення громадян. Із них: поштою – 177, засобами електронного зв’язку – 179, через органи влади - 35.

Основні питання, що порушують громадяни, це податки на майно (178), розстрочення (відстрочення, реструктуризація) грошового зобов’язання (податкового боргу), списання безнадійного податкового боргу (45), питання що стосуються РНОКПП (4), реєстрація та облік платників податків (28), проведення контрольно-перевірочних заходів та інформування про ухилення від сплати податків (85), інші питання, що належать до компетенції ДПС (51).

Під час розгляду звернень громадян вживаються заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому допущення порушень.

Звернення громадян розглянуті в межах чинного законодавства та в терміни визначені законодавством. За результатами розгляду вирішено позитивно – 125, відмовлено в задоволенні – 8, дано роз’яснення – 224, звернення, що пересилається за належність відповідно до ст. 7 ЗУ «Про звернення громадян» - 4, звернення, що повернуто авторові, відповідно до ст. 5 ЗУ «Про звернення громадян» - 0, звернення, що не підлягає розгляду відповідно до ст. 8 і ст. 17 ЗУ «Про звернення громадян» - 4.

Звернення громадян, які містять питання, що стосуються воєнного стану, військової діяльності, надання медичної допомоги, евакуації населення тощо, розглядаються невідкладно з дотриманням усіх норм чинного законодавства.