Протягом січня - квітня 2025 року до Головного управління ДПС у Хмельницькій області надійшло 308 звернень громадян. Із них: поштою – 148, засобами електронного зв’язку – 138, через органи влади - 22.
Основні питання, що порушують громадяни, це податки на майно, розстрочення (відстрочення, реструктуризація) грошового зобов’язання (податкового боргу), списання безнадійного податкового боргу, питання що стосуються РНОКПП, реєстрація та облік платників податків тощо.
Під час розгляду звернень громадян вживаються заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому допущення порушень.
Нагадаємо, звернення громадян, які містять питання, що стосуються воєнного стану, військової діяльності, надання медичної допомоги, евакуації населення тощо, розглядаються невідкладно з дотриманням усіх норм чинного законодавства.
Усі звернення розглянуті в межах чинного законодавства та в терміни визначені законодавством.