Протягом січня-жовтня 2024 року відвідувачам Центрів обслуговування платників Хмельниччини надано 155756 адміністративних послуг – повідомляють в управлінні податкових сервісів ГУ ДПС у Хмельницькій області.
Найбільше громадяни звертались за отриманням адміністративної послуги з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Всього за вказаний період надано 61,9 тис. таких послуг.
Запитуваними також є послуги з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору та надання витягу з реєстру платників єдиного податку. Цих послуг надано 29 тис. та 16,6 тис. відповідно.
Для надання послуг і сервісів юридичним, фізичним особам – підприємцям та громадянам у регіоні функціонує 21 Центр обслуговування платників при державних податкових інспекціях Головного управління ДПС у Хмельницькій області.
Нагадуємо, що податкова служба надає можливість платникам податків і громадянам дистанційно формувати та подавати звітність, отримувати необхідну інформацію, довідки, консультації, виконувати податкові зобов’язання та пропонує отримувати документи через Електронний кабінет. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Також функціонує мобільний застосунок від ДПС «Моя податкова». Це зручний інструмент для отримання громадянами електронних сервісів податкової служби. Завантажити застосунок «Моя податкова» можна в App Store або Google Play. Він може бути застосованим для будь-якого пристрою, який підтримує операційні системи Android чи iOS із відповідними версіями.
Користуйтеся електронними сервісами ДПС!