Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Податкові сервіси: переваги подання податкової звітності в електронному вигляді

опубліковано 23 березня 2023 о 13:01

Головне управління ДПС у Хмельницькій області інформує, що подання звітності в електронному вигляді надає можливість скоротити час і витрати на подання звітності; мінімізувати помилки при заповненні декларації; при необхідності надати копії документів у додатку до декларації, що важливо, зокрема, при використанні права на податкову знижку; підвищити якість обслуговування платників податків та спростити процедуру подання податкової декларації. 

Особливу увагу необхідно приділити можливості використання платником в електронному звітуванні безкоштовного сервісу «Електронний кабінет», що розташований на офіційному сайті Державної податкової служби України. 

«Електронний кабінет» не потребує інсталяції програмного забезпечення, та забезпечує цілодобову взаємодію платників податків з органами державної податкової служби в режимі реального часу, онлайн. 

Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється без укладення відповідного договору. 

Платник податків стає суб’єктом електронного документообігу після надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа. 

Платник податків стає користувачем електронного кабінету (http://cabinet.tax.gov.ua) та набуває право подавати звітність в електронній формі і вести листування засобами електронного зв'язку в електронній формі після проходження в електронному кабінеті електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису або тих сервісів ідентифікації, використання яких дозволяється методологом електронного кабінету. Єдиною підставою для відмови у проходженні електронної ідентифікації платника податків в електронному кабінеті є недійсність кваліфікованого електронного підпису такого платника податків, у тому числі у зв'язку із закінченням строку дії відповідного сертифіката відкритого ключа. 

Отримати кваліфікований електронний підпис можна у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів. 

Головне управління ДПС у Хмельницькій області інформує, що подання звітності в електронному вигляді надає можливість скоротити час і витрати на подання звітності; мінімізувати помилки при заповненні декларації; при необхідності надати копії документів у додатку до декларації, що важливо, зокрема, при використанні права на податкову знижку; підвищити якість обслуговування платників податків та спростити процедуру подання податкової декларації. 

Особливу увагу необхідно приділити можливості використання платником в електронному звітуванні безкоштовного сервісу «Електронний кабінет», що розташований на офіційному сайті Державної податкової служби України. 

«Електронний кабінет» не потребує інсталяції програмного забезпечення, та забезпечує цілодобову взаємодію платників податків з органами державної податкової служби в режимі реального часу, онлайн. 

Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється без укладення відповідного договору. 

Платник податків стає суб’єктом електронного документообігу після надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа. 

Платник податків стає користувачем електронного кабінету (http://cabinet.tax.gov.ua) та набуває право подавати звітність в електронній формі і вести листування засобами електронного зв'язку в електронній формі після проходження в електронному кабінеті електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису або тих сервісів ідентифікації, використання яких дозволяється методологом електронного кабінету. Єдиною підставою для відмови у проходженні електронної ідентифікації платника податків в електронному кабінеті є недійсність кваліфікованого електронного підпису такого платника податків, у тому числі у зв'язку із закінченням строку дії відповідного сертифіката відкритого ключа. 

Отримати кваліфікований електронний підпис можна у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.