Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

#Економічний_фронт: налагодження роботи з бізнесом - запорука наповнення бюджету

опубліковано 31 травня 2022 о 15:32

У рамках програми комунікаційної співпраці з платниками податків начальник Славутської ДПІ ГУ ДПС у Хмельницькій області Володимир Яремчук провів зустріч з керівником ПРАТ «Славутський солодовий завод» Миколою Дубіною з обговорення основних напрямків роботи в поточному місяці, важливості наповнення бюджету.

«Наразі усі повинні працювати по-максимуму, наскільки це можливо, щоб забезпечити нашій державі належний економічний тил», - зазначив  Володимир Яремчук.

Податківець звернув увагу, що одним із важливих напрямків роботи органів податкової служби є детінізація доходів населення, підвищення рівня заробітної плати та в результаті цього збільшення надходжень податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску. Так, як через тіньовий ринок зайнятості бюджети недоотримують надходження, а громадяни позбуваються соціального захисту.

Йшлося про те, що окремі роботодавці ігнорують гарантований рівень мінімальної заробітної плати, бажаючи уникнути зайвих, на їхню думку, витрат, та видають працівникам зарплату у «конвертах», чим порушують законодавство та права і соціальні гарантії робітників. З іншого боку, погодившись на одержання зарплати у «конвертах», громадяни України свідомо позбавляють себе соціального захисту.

«Легалізація заробітної плати та трудових відносин – це з одного боку – збільшення надходжень до бюджетів усіх рівнів та цільових фондів; з другого – соціальні гарантії для найманих працівників (право на відпустку, на оплату лікарняних, на охорону праці, соціальне страхування, у майбутньому – на пенсію). Тому працівники мають знати свої права і реалізовувати їх», - наголосив керівник ДПІ.

Наразі прийнято ряд законів, які мають на меті спростити ведення бізнесу, сприяти системній сплаті податків, зменшити податкове навантаження та покликані стимулювати ефективну роботу економіки у воєнний час. Всі розуміють, що економічний фронт виконує одну з основних функцій безпеки нашої держави. Якщо в умовах війни функціонує бізнес, своєчасно сплачуються податки до бюджету – це підтримує нашу країну, підтримує наш край, підтримує несений пункт в якому ми живемо, – зазначив Володимир Яремчук та додав, що представники податкової служби готові докладати  максимум зусиль у своїй компетенції для того, щоб бізнес мав змогу стабільно працювати.

Крім того під час зустрічі обговорили основні зміни у податковому законодавстві, зокрема щодо Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» від 15.03.2022 №2120-ІХ, Закону № 2142-IX, Закону №1539-IX, Закону № 1914-IX, №1946-ІХ, тощо. Йшлося щодо можливості переходу на сплату єдиного податку за ставкою 2 вiдсотки доходу пiсля 01 квітня 2022 року, декларування доходів громадян та про проблемні питання застосування РРО в умовах сьогодення.

Посадовець поінформував про відновлення фактичних перевірок бізнесу. Зокрема, зазначив, що податківцями проводяться обстеження закладів торгівлі на предмет дотримання рівня цін на основні продовольчі товари та наявність платіжних банківських терміналів. Такі перевірки, за словами керівника ДПІ, проводиться у разі отримання у встановленому законодавством порядку від державних органів або органів місцевого самоврядування інформації, що свідчить про можливі порушення платником податків законодавства про ціни і ціноутворення або отримання письмового звернення покупця (споживача), оформленого відповідно до закону, про порушення платником податків установленого порядку формування, встановлення та застосування державних регульованих цін.

«Ми готові надавати консультативну підтримку оперативно, як суб’єктам господарювання так і представникам органів місцевого самоврядування, готові реагувати на звернення та забезпечувати якісний податковий сервіс», - зазначив на завершення зустрічі керівник ДПІ.