- Головна
- Прес-центр
- Новини
- Чи має право СГ повернути кошти готівкою за не отриманий товар (не надану послугу), якщо оплата проводилася через РРО з використанням банківської платіжної картки (POST-терміналу)?
Чи має право СГ повернути кошти готівкою за не отриманий товар (не надану послугу), якщо оплата проводилася через РРО з використанням банківської платіжної картки (POST-терміналу)?
опубліковано 09 листопада 2021 о 09:52
Головне управління ДПС у Хмельницькій області повідомляє, що ні, не має права. Якщо оплата проводилася через реєстратор розрахункових операцій (далі – РРО) з використанням банківської платіжної картки (POST-терміналу), то повернення коштів за не отриманий товар (не надану послугу) здійснюється на розрахунковий рахунок покупця, відкритий у банку.
При цьому суб’єкт господарювання зобов’язаний надати особі, яка повертає товар (відмовляється від послуги), розрахунковий документ встановленої форми та змісту (видатковий чек).