Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

#Актуалний_формат: у Волочиську відбувся «круглий стіл» з представниками бізнесу громади

опубліковано 18 жовтня 2021 о 15:15

Одним із важливих питань сьогодення залишається розв’язання проблеми легалізації трудових відносин з найманими працівниками, виплати легальної заробітної плати та встановлення їм економічних, соціальних та трудових гарантій. Зважаючи на актуальність даного питання, у Волочиській міській територіальній громаді провели «круглий стіл» з представниками підприємницької спільноти.

Тим паче, на адресу Волочиської міської ради надійшла інформація з переліком роботодавців міської територіальної громади, які у червні 2021 року нараховували заробітну плату застрахованим особам менше мінімального розміру та рекомендовано вжити заходи інформаційно - роз’яснювального характеру, розглянути такі випадки на засіданнях відповідної комісії.

Отож за дорученням голови робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення Волочиської міської ради відбулося засідання, в якому прийняли участь голова Робочої групи Світлана Гедзюк, заступник голови Робочої групи Вадим Нікітюк, секретар Робочої групи Катерина Табалюк, члени Робочої групи: начальник Волочиської ДПІ Анатолій Саланський, директор Волочиського РЦЗ Олександр Скиба та представники бізнесу громади (роботодавці), які відповідно до поданої звітності із ЄСВ, у червні 2021 року нараховували заробітну плату застрахованим особам за основним місцем роботи нижче законодавчо встановленого розміру.

У ході засідання опрацьовано представлені роботодавцями копії первинних документів, що підтверджують нарахування та виплату заробітної плати штатним працівникам за червень 2021 року. Встановлено факти не забезпечення мінімальних гарантій в оплаті праці, внаслідок не проведення обов’язкової індексації заробітної плати та інші порушення законодавства про працю.

Тому представники Управління Держпраці у Хмельницькій області звернули увагу присутніх на те, що в червні вперше в поточному році необхідно індексувати зарплату працівників, оклади яких було підвищено в січні 2021 року. Також нагадали, що за не проведення належної індексації заробітної плати найманих працівників підприємцю загрожує штраф за недотримання мінімальних гарантій в оплаті праці, передбачений абзацом 4 ч. 2 ст. 265 КЗпП.

З метою попередження застосування органами уповноваженими здійснювати контрольні заходи із вказаних питань фінансових чи будь-яких інших штрафних санкцій, підприємцям рекомендовано усунути виявлені порушення та інформацію про їх виконання з копіями первинних документів надіслати на адресу Волочиської міської ради.

Крім того, на засіданні обговорено новації чинного податкового законодавства, зокрема щодо одноразового спеціального декларування, про що наголосив начальник Волочиської ДПІ Анатолій Саланський.

Також на засіданні директор центру зайнятості Олександр Скиба проінформував про стан, основні тенденції та процеси на локальному ринку праці у Волочиській МТГ, наголосив на перевагах та вигодах співпраці із службою зайнятості, перспективи створення нових робочих місць, компенсації витрат у розмірі єдиного внеску, про право громадян, які не зареєстровані в службі зайнятості, як безробітні, на отримання ваучера для навчання шляхом перепідготовки, спеціалізації та підвищення кваліфікації, можливості організації стажування на робочих місцях кандидатів на працевлаштування та організації підбору кадрів на період виконання робіт тимчасового характеру.

У ході розмови наголошено на необхідності ведення та зберігання основних первинних документів що стосуються нарахування та виплати заробітної плати, адже ці документи є підтвердженням проведення видатків, а саме виплати заробітної плати найманим працівникам.

Як зазначила керівник Робочої групи Світлана Гедзюк, діалог за участю представників бізнесу громади та преставників органів контролю відбувся на хвилі взаємного розуміння та прагнення досягти намічених рубежів.