Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Які витрати мають право врахувати нотаріуси при визначені сукупного чистого доходу?

опубліковано 03 серпня 2021 о 08:27

Головне управління ДПС у Хмельницькій області інформує, що при визначенні сукупного чистого доходу приватного нотаріуса враховуються витрати наведені в Узагальнюючій податковій консультації щодо деяких питань оподаткування фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність (приватних нотаріусів, адвокатів), затвердженій наказом ДПС України від 24.12.2012 № 1185 та в Узагальнюючій податковій консультації щодо витрат приватного нотаріуса, затвердженій наказом Міндоходів України від 30.12.2013 № 884.
До витрат приватного нотаріуса можуть бути віднесені, зокрема:

     оренда робочого місця нотаріуса, у тому числі його поточний ремонт, обладнання пандусу для під’їзду осіб з інвалідністю;

     страхування цивільно-правової відповідальності приватного нотаріуса;

     технічне забезпечення діяльності робочого місця нотаріуса та його обслуговування:

     а) охоронна та пожежна сигналізація;

     б) металеві двері або металеві ролети;

     в) металеві грати, захисні ролети та броньована ударостійка плівка на вікнах;

     г) металеві шафи;

     д) вогнестійкий сейф;

     е) інформаційна вивіска;

     є) обслуговування технічного обладнання (комп’ютери, у тому числі їх програмне забезпечення, принтери, сканер, ксерокс, факс, телефон тощо);

     ж) підключення та користування мережею Інтернет без обмеження кількості провайдерів, включаючи мобільний Інтернет;

     з) телекомунікаційні послуги;

     и) меблі;

     програмне забезпечення, користування електронною базою законодавства;

     встановлення, обслуговування та користування державними та єдиними реєстрами;
     виготовлення печатки, штампів з текстами посвідчувальних написів;
     витрати на придбання спеціальних бланків нотаріальних документів та ведення реєстрів для реєстрації нотаріальних дій, книг, журналів реєстрації (обліку), передбачених номенклатурою;
     витрати на придбання канцелярського приладдя (картонажі, архівні папки, твердий картон, канцелярський папір, технічні засоби для прошивання документів тощо);
     витрати на забезпечення збереження документів нотаріального діловодства;
     проходження підвищення кваліфікації, участь у короткотермінових семінарах, міжнародних семінарах, симпозіумах, науково-практичних конференціях; удосконалення професійної майстерності; навчання в школі молодого нотаріуса; придбання та передплата юридичної літератури (книг, журналів, дисків, програм тощо);
     оплата праці та обов’язкові нарахування на фонд оплати праці помічників, секретарів, стажистів (найманих працівників);

     сплата внесків до Пенсійного фонду України, у тому числі на користь найманих працівників, та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;

     відкриття рахунків у банках та їх розрахунково-касове обслуговування (депозитні рахунки);
     витрати на поштові та кур’єрські послуги, необхідні для ведення нотаріальної діяльності;
     комунальні витрати (електро-, газо-, тепло-, водопостачання) на утримання робочого місця приватного нотаріуса, у разі якщо це нежитлове приміщення є власністю приватного нотаріуса;

     сплату щомісячних членських внесків нотаріусами на забезпечення нотаріального самоврядування, відповідно до статті 16 Закону України від 02 вересня 1993 року № 3425 «Про нотаріат» зі змінами та доповненнями.