Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

#Актуальний_діалог: електронні новації від податкової служби в онлайн форматі роз’яснюються активу громад Хмельниччини

опубліковано 17 травня 2021 о 13:34

Вкотре у форматі ZOOМ спілкування з представниками територіальних громад Хмельницької області  провів актуальний діалог заступник начальника Головного управління ДПС у Хмельницькій області Вячеслав Семенюк.

Під час конструктивної і зацікавленої розмови посадовець розповів її учасникам про переваги користування Електронним кабінетом платника,  запропонував платникам отримати кваліфікований електронний підпис та стати активним користувачем  сучасних інформаційних проектів від податкової служби, зокрема, формування і подання звітів засобами телекомунікаційного зв’язку, отримання інформації з реєстрів, використання єдиного рахунку та програмних РРО.

На сьогодні повідомлення про використання єдиного рахунку подали більше півсотні суб’єктів господарювання краю, які включені до відповідного реєстру. З метою його імплементації проводиться автододзвін платникам, які використовують єдиний рахунок, а також на їхню електронну пошту відправляються відповідні повідомлення щодо правильного використання єдиного рахунку.  

«Крім того у дистанційному форматі забезпечується постійне надання консультаційної допомоги платникам податків - громадянам та юридичним особам, яку надають у кожному з 21 центрів обслуговування платників при державних податкових інспекціях Хмельниччини. Фахівці ЦОП прагнуть предметно та дохідливо доносити представникам бізнесу та громадянам важливі моменти та зміни у роботі в Електронного кабінету, реєстрації програмних РРО. До речі, з початку року через центри обслуговування платників податків надано понад 50 тисяч безкоштовних адміністративних послуг», - зазначив у ході онлайн спілкування заступник начальника ГУ ДПС в області Вячеслав Семенюк. 

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»