Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

#На_часі: податкова служба і бізнес Хмельниччини активізують спілкування через електронні сервіси

опубліковано 07 травня 2021 о 15:53

Питання популяризації електронної звітності та сервісів, які пропонує платникам Державна податкова служба, стали темою робочої зустрічі заступника начальника Головного управління ДПС у Хмельницькій області Вячеслава Семенка, фахівців Хмельницької ДПІ із представниками бізнес консалтингу у центрі обслуговування платників податків.

За словами Вячеслава Семенюка, за період пандемії податкова служба перейшла у формат дистанційного спілкування, аби убезпечити здоров‘я платника. Зрештою динаміку електронного сервісу податкової служби можна побачити на її офіційному сайті, який постійно поповнюється новими банерами, розділами, реєстрами, відеуроками, що дають змогу платникам отримувати потрібну інформацію, аби ефективно працювати у правовому полі і сплачувати податки.

У ході ділового спілкування першочергову увагу приділено «Електронному кабінету» як найбільш популярному сервісу ДПС, який є захищеним, персоналізованим та безпечним, надає можливість безконтактно взаємодіяти платникам податків та контролюючим органам.

Просте логічне програмне забезпечення максимально спрощує адміністрування податків. Значною мірою зменшується й  навантаження на контролюючі органи, а також знижуються витрати на комунікацію у паперовій формі. По суті – це сучасний формат відносин з платниками, завдяки якому скорочується час на оформлення та подання звітності до органів податкової служби, підвищується її якість та завдяки уникненню безпосереднього спілкування з представниками контролюючих органів знижуються корупційні ризики, - зазначили податківці.

«Сьогодні бізнес активно переходить на спілкування  з податковою інспекцією в онлайн форматі через Електронний кабінет платника податків. Передусім у формуванні та передачі до звітності, перегляді карток особового рахунку по кожному податку, отриманні довідок, витягів з реєстрів та даних про контрагентів,  формуванні та реєстрації в Єдиному реєстрі  податкових та акцизних накладних,  отриманні інформації  з системи електронного адміністрування ПДВ та  реалізації пального. Крім того,  в Електронному кабінеті вже реалізовано можливість  отримувати всі адміністративні послуги, повністю виключивши  необхідність  особистого відвідування  інспекції», – резюмував результати зустрічі заступник начальника ГУ ДПС Вячеслав Семенюк.    

Учасники діалогу також домовились про посилення комунікації у використанні електронного сервісу «InfoTAX», який надає платникам податків можливість через месенджери Telegram та Viber.