Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

#Податкова_інформує: про особливості подання Таблиці даних платника податку на додану вартість

опубліковано 12 лютого 2021 о 11:17

Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Порядок).

Відповідно до п. 12 Порядку платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку на додану вартість  за встановленою формою (додаток 5). Таблиця даних платника податку (далі - Таблиця) - зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України (п. 2 Порядку).

У таблиці даних платника податку зазначаються:

- види економічної діяльності відповідно до КВЕД ДК 009:2010. До прикладу для с/г виробників можуть зазначатися такі КВЕДи: 01.11 (вирощування), 01.61 (допоміжна діяльність у рослинництві), 77.31 (надання в оренду с/г машин) та ін.

- коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України, наприклад: 2716000000 (дизельне пальне), 3808931510, 3808931590 (ЗЗР), 3102800000 (добрива) та ін.

- коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010 (далі - ДКПП), що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України, при цьому такі коди мають містити від 5 до 14 символів, наприклад: 01.61 (послуги допоміжні щодо вирощування с/г культур), 01.63 (послуги пов’язані зі зібраним врожаєм) та ін.

Одночасне заповнення граф щодо придбання (отримання) і постачання/надання товарів/послуг в одному рядку Таблиці не допускається.

Після подання таблиці даних платника податку, та в подальшому при складанні податкових накладних / розрахунків коригувань, коди товарів згідно з УКТЗЕД або коди послуг згідно з ДКПП мають відповідати тим, які зазначені в поданій Таблиці.

Отримання попередньої оплати за товари, постачання яких ще не відбулося, не позбавляє платника податку права навести у Таблиці інформацію щодо товарів, відносно яких вона отримана.

Таблиця подається в електронному вигляді (код форми – J1312303) з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку (п. 14 Порядку). Обов’язковою умовою є формат *.pdf файлу з поясненнями, розміром не більше 2 МБ.

Таблиця подана до контролюючого органу підлягає розгляду протягом 5 робочих днів для прийняття рішення про врахування/не врахування такої таблиці. Також слід зазначити, що у разі відповідності таблиці вимогам абз.2 п.18 Порядку, вказана таблиця враховується автоматично.

Подавати Таблицю з кожною квитанцією про зупинення реєстрації в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної, платнику податків не потрібно.

Звертаємо увагу, що подання Таблиці не дає можливості здійснити реєстрацію податкових накладних / розрахунків коригувань, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН раніше.