Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

За легальний бізнес: у Староушицькій ОТГ провели роз’яснювальну роботу із власниками садиб щодо сплати податків

опубліковано 31 липня 2020 о 09:13

Інформаційно-роз‘яснювальний рейд на території Староушицької об‘єднаної територіальної громади, де розташовано чимало облаштованих для туризму садиб, провели податківці, надзвичайними та представники Кам‘янець-Подільської районної державної адміністрації.
Зважаючи на те, що ці місця на березі Дністра користується популярністю, щороку сюди з’їжджаються тисячі туристів. А оголошення про здавання кімнат тут – чи не кожному кроці, чи точніше – на паркані. За проживання із мандрівників господарі пристосованих для відпочинку будівель беруть гроші. Тож члени робочої групи провели з ними бесіди про те, чи сплачують вони туристичний збір та інші податкові відрахування.
«Переконати власників садиб у тому, що аби вести легальний туристичний бізнес потрібно бути зареєстрованим, як фізична особа-підприємець – головний тренд сьогоднішнього обстеження. Також громадянам доведено законодавчу норму про те, що у разі отримання прибутків від організації туристичного бізнесу потрібно подати декларацію про майновий стан і доходи», - розповіла провідний фахівець Кам‘янець-Подільського управління ГУ ДПС у Хмельницькій області Тетяна Литвинюк.
За словами організаторів, це вже не перший інформаційний рейд, що проводять у Староушицькій громаді. Його особливістю є те, що під час карантину такі відвідини носять суто роз’яснювальний характер.
«Існує певна фінансово-економічна парадигма. Щоб розвивати туризм, потрібно підняти сервіс. На це відповідно потрібні гроші. А щоб були кошти - треба сплачувати податки. Аби зацікавити власників туристичних садиб у веденні легального бізнесу, з ними вже не вперше комунікуємо на цю актуальну тесу. Крім того, сьогодні у Староушицькій громаді для розвитку туристичної галузі шукають інвестора», - кажуть представники райдержадміністрації.