Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Адміністративні послуги: комфортний формат взаємодії платників та органів ДПС Хмельниччини

опубліковано 01 червня 2020 о 10:54

У січні-квітні поточного року у центрах обслуговування платників та відділеннях державних податкових інспекцій Хмельницької області за зверненнями платників надано майже 60 тисяч адміністративних послуг.
Найактуальнішими запитами серед відвідувачів ЦОПів у цей період стали отримання карток платників податків з присвоєнням реєстраційного номера платника (наразі їх видано 16 тисяч) та відомостей з Державного реєстру фізичних осіб (ДРФО) про суму виплачених доходів та утриманих податків (їх видано понад 21 тисяча).
Слід зазначити, що свою популярність не втрачають такі послуги, як надання витягу з реєстру платників єдиного податку (надано 5 тисяч витягів), реєстрація платників єдиного податку (зареєстровано понад 4,7 тисячі платників), реєстрація книг обліку доходів та витрат платників єдиного податку (зареєстровано понад 3,3 тисячі книг), реєстрація книг обліку розрахункових операцій (зареєстровано 2,4 тисячі книг), видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (видано понад 1 тисячу ліцензій) тощо.
Також, доводимо до відома платників податків, що всі адміністративні та інші послуги надаються відповідно до вимог технологічних карток та нормативних документів, якими керуються фахівці Державної податкової служби. Ця інформація, а саме стандарти надання кожної послуги, є у відкритому доступі – в розділі «Адміністративні послуги» на субсайті територіальних органів ДПС у Хмельницькій області.
Нагадуємо, що з метою профілактики, запобігання поширення та мінімізації інфікування коронавірусом COVID-19 платників податків та працівників ДПС, які здійснюють обслуговування відвідувачів у Центрах обслуговування платників та інших місцях прийому громадян, на період карантину тимчасово зупинено роботу ЦОП, сервісне обслуговування здійснюється у режимі онлайн.
Прийом платників може проводитися у разі крайньої необхідності, за умови попереднього запису (за телефоном, через сайт), виключно для надання невідкладних послуг, зокрема:
- видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;
- внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.
Для отримання адміністративних та інших послуг просимо використовувати електронні сервіси ДПС, в т.ч. Електронний кабінет платника податків (cabinet.tax.gov.ua) або отримати консультацію за телефонами: 701807,701839.
Разом з тим, інформуємо, що з врахуванням положень статті 15 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» передбачена можливість надсилання суб’єктом господарювання заяв на видачу, переоформлення, анулювання відповідних ліцензій, внесення сплати чергового платежу за ліцензію та визначені цим Законом документи, рекомендованим листом за адресою: вул.Пилипчука, 17, м.Хмельницький, 29000, ГУ ДПС у Хмельницькій області.
На період карантину для отримання адміністративних та інших послуг радимо використовувати електронні сервіси ДПС, зокрема, Електронний кабінет платника податків (cabinet.tax.gov.ua).
Важливо знати, що іншу необхідну та корисну інформацію можна отримати на субсайті Головного управління ДПС у Хмельницькій області за адресою: km.zmi@tax.gov.ua та у соціальній мережі Facebook.
Дистанційна співпраця заощадить час і упередить виникнення небажаних наслідків для здоров‘я. Будьмо свідомими і відповідальними і здоровими!