- Головна
- Прес-центр
- Новини
- Сервіс «Пульс» — оперативне реагування на інформацію: з початку року надійшло 17 звернень від подолян
Сервіс «Пульс» — оперативне реагування на інформацію: з початку року надійшло 17 звернень від подолян
опубліковано 28 квітня 2020 о 11:29

На телефон сервісу «Пульс» Державної податкової служби України платники Хмельницької області цього року звернулися 17 разів. Це на 2 запити більше аніж в аналогічному періоді минулого року.
У квітні ж 2020 року надійшло 2 звернення від подолян. Усі їхні звернення були уважно розглянуті, питання вирішені по суті та у встановлений законодавством строк, переконують в управлінні обслуговування платників Головного управління ДПС у Хмельницькій області.
Суб’єктів господарювання та громадян цікавили такі питання у сфері оподаткування: щодо роботи органів ДПС, отримання податкової знижки, щодо спрощеної системи оподаткування, функціонування системи електронного адміністрування ПДВ, звітності та реєстрації накладних, роботи ЦОП тощо.
Крім того, з початку року надійшло 23 запити щодо доступу на публічну інформацію.
Нагадаємо, що сервіс «Пульс» ДПС України у постійному режимі приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання стосовно неправомірних дій, бездіяльності або можливих корупційних проявів з боку посадових осіб структурних підрозділів та територіальних органів Державної податкової служби.
Заявники можуть надавати інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши в інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», або надіслати відповідну інформацію на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.