Сервіс «Пульс» — оперативне реагування на інформацію
опубліковано 12 лютого 2020 о 11:30

На телефон сервісу «Пульс» Державної податкової служби України платники Хмельницької області звернулися 41 раз за минулий рік. Це на 2 запити менше аніж в аналогічному періоді минулого року. У січні ж 2020 року надійшло 1 звернення від подолян. Усі їхні звернення були уважно розглянуті, питання вирішені по суті та у встановлений законодавством строк, переконують в управлінні обслуговування платників Головного управління ДПС у Хмельницькій області.
Суб’єктів господарювання та громадян цікавили такі питання у сфері оподаткування: щодо роботи органів ДПС, отримання податкової знижки, щодо спрощеної системи оподаткування, функціонування системи електронного адміністрування ПДВ, звітності та реєстрації накладних, роботи ЦОП тощо. Крім того, у минулому році надійшло 124 запити щодо доступу на публічну інформацію та 8 у січні поточного року.
Нагадаємо, що сервіс «Пульс» ДПС України у постійному режимі приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання стосовно неправомірних дій, бездіяльності або можливих корупційних проявів з боку посадових осіб структурних підрозділів та територіальних органів Державної податкової служби.
Заявники можуть надавати інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши в інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», або надіслати відповідну інформацію на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.