Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Влада, громада і податкова служба визначили бюджетну перспективу розвитку Дунаєвеччини

опубліковано 05 лютого 2020 о 18:06

За участі начальника Дунаєвецького управління ГУ ДПС у Хмельницькій області Наталії Баранюк, під головуванням першого заступника голови райдержадміністрації Руслана Смолінського відбулось засідання колегії РДА. У роботі колегії взяли участь керівники та представники окремих структурних підрозділів райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, окремих установ та організацій району.

 На порядок денний засідання колегії райдержадміністрації було винесено  питання соціально-економічного розвитку району у минулому році, перспективи розвитку на 2020 рік та новації у податковому законодавстві.

 Учасники засідання проаналізували діяльність Дунаєвецької об’єднаної територіальної громади за 2019 рік, обговорили проблемні питання та визначилися із перспективними завданнями на рік поточний. Окрім того, обговорили питання щодо стану виконання завдань з наповнення дохідної частини місцевого бюджету та пошуку резервів їх наповнення.

«Запорукою успішної співпраці податкової служби та органів місцевого самоврядування є постійна взаємодія обох сторін по наповненню місцевого бюджету ОТГ. Важливо, що усі учасники бюджетного процесу визначили фінансову перспективу розвитку району. По суті його розвиток у наступному році у базових питаннях визначатиметься активною діяльністю сумлінного бізнесу стосовно розвитку виробництва, створення робочих місць і забезпечення сплати податків. Водночас, податкова служба налаштована працювати ефективно, у першу чергу в сервісному обслуговуванні підприємницької спільноти, впровадженні сучасних податкових новацій, легалізації трудової зайнятості -  зазначила Наталія Баранюк.

А також, очільниця проінформувала присутніх про те, що на сьогодні одним із актуальних питань, яке потребує спільних дій є прийняття рішень по запровадженню місцевих податків та зборів та встановлення оптимальних ставок, зокрема, по земельному податку. Відтак, ставки мають встановлюватися в межах, визначених Податковим кодексом України. Крім того, вони мають прийматися до початку наступного бюджетного періоду.

А також, значною проблемою залишається погашення податкового боргу зі сплати за землю платниками податків та зі сплати податку на доходи фізичних осіб. Тому необхідно проводити роз’яснювальну роботу та володіти ситуацією з цього питання протягом року. А це в свою чергу, дасть можливість забезпечити збільшення податкових надходжень до бюджету громади.

Наприкінці засідання, усі сторони зійшлися на думці, що належна організація взаємодії Державної податкової служби та органів місцевого самоврядування, яка ґрунтується на щоденній спільній роботі, ініціативі, комунікації та активному інформаційному забезпеченні, ефективно позначається на додаткових надходженнях до місцевих бюджетів.