Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про зручність і доступність податкових сервісів у Старокостянтинівському ЦОП

опубліковано 24 листопада 2025 о 10:30

В ЦОП старшим державним інспектором Старокостянтинівського відділу обслуговування платників Хмельницької ДПІ Лесею Нечипорук надаються адміністративні послуги та консультації щодо використання електронного сервісу ДПС - "Електронний кабінет платника".

Акцентовано увагу на перевагах  функціонування Електронного кабінету, за допомогою якого можна надсилати документи і звітність, отримувати довідки про відсутність заборгованості, подавати запити та заяви, а також перевіряти стан розрахунків із бюджетом. Подання документів в електронному вигляді дозволяє економити час, уникати черг, отримувати актуальні дані та автоматично формувати архів електронних копій документів. Платники також можуть скористатися мобільним застосунком «Моя податкова», який дозволяє не лише переглядати інформацію про нарахування, а й сплачувати податки та збори, підписуючи документи кваліфікованим електронним підписом. Також платник може направити електронну заяву на згоду е-листування з податковою службою – це вдале рішення, особливо для громадян, які мають труднощі з пересуванням. 

Роз’яснено норми Закону України від 16 липня 2025 року № 4536-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України у зв'язку з прийняттям Закону України «Про інтегроване запобігання та контроль промислового забруднення» та з метою удосконалення окремих положень податкового законодавства», правила заповнення платіжних інструкцій на сплату податків і зборів, на дотримання норм податкового та трудового законодавства, право громадян на отримання податкової знижки за понесені в минулому році витрати, як записатися заздалегідь до Центру обслуговування платників для отримання адміністративних послуг. 

Фіхівець ЦОП зазначила, що податкова служба активно підтримує принцип безбар’єрності. Забезпечення комфортних і рівних умов для кожного під час отримання послуг – це той орієнтир, який створює сьогодні доступне та інклюзивне середовище для всіх громадян у нашій державі.