Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Комфортне та безбар’єрне обслуговування платників – пріоритетний напрям роботи чемеровецьких податківців

опубліковано 19 листопада 2025 о 10:21

У Чемеровецькому центрі обслуговування платників Хмельницької ДПІ в рамках національної стратегії безбар’єрного простору та важливості створення рівних умов доступу до податкових послуг першочергово та без зайвих очікувань обслуговуються військовослужбовці, люди з інвалідністю та маломобільні групи населення.

Фахівці ЦОП забезпечують індивідуальний підхід до кожного відвідувача,  оперативне надання консультацій, швидке оформлення документів.

Завідувачем Чемеровецького сектору обслуговування платників Кам’янець-Подільської ДПІ Іваном Лейзором проведено діалог з головою одного з фермерських господарств щодо порядку розрахунку та сплати мінімального податкового зобов’язання за користування земельними ділянками, віднесеними до сільськогосподарських угідь. Також звернуто увагу на необхідність сплати ПДФО і військового збору з виплаченого доходу орендодавцям за орендовані земельні ділянки(паї) та своєчасного подання податкової звітності, правильності заповнення реквізиту "Призначення платежу" при сплаті податків до бюджетів.

Такий підхід відповідає принципам, викладеним у Довіднику безбар’єрності, – зокрема, принципу поваги до гідності та доступності публічних послуг. Безбар’єрність – це не лише про фізичний доступ, а й про розуміння потреб різних груп населення, турботу та підтримку в складних життєвих обставинах. 

Крім того, податківці роз’яснюють, як скористатися електронними сервісами ДПС у режимі 24/7, перевіряють наявність або відсутність податкового боргу, надають рекомендації як подати заяву на отримання електронних документів через Електронний кабінет платника.