Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

В Славуті відбулася зустріч податківців з представниками служб таксі

опубліковано 14 жовтня 2025 о 10:34

Днями начальник Славутського відділу обслуговування платників Володимир Яремчук провів робочу зустріч з підприємцями, які працюють у сфері послуг таксі. 

Основні кейси обговорення: застосування РРО/ПРРО, реєстрація фізичних осіб – підприємців, легалізацію трудових відносин, зміни в податковому законодавстві, інформаційні кампанії ДПС та електронні сервіси. 

Під час зустрічі посадовець поінформував присутніх про ризики використання незадекларованої праці, яка є грубим порушенням трудового законодавства, наголосив на необхідності оформлення легальних трудових відносин і виплати офіційної заробітної плати, на важливості дотримання законодавства про працю.

Крім того зазначив, що законодавство України зобов’язує суб’єктів господарювання використовувати реєстратори розрахункових операцій (РРО) та програмні РРО (ПРРО) для чесного ведення бізнесу і фіскалізації платежів. 

Впровадження фіскалізації розрахунків для платників є не лише зручним інструментом для обліку отриманих доходів, а й підтвердженням того, що представники бізнесу працюють відкрито та чесно, а це сьогодні надзвичайно важливо.

Видача фіскального чеку при кожному розрахунку має стати звичайною нормою для нашого бізнесу.

«Ми зацікавлені в тому, щоб все було легітимно і щоб всі працювали в рамках чинного законодавства», - наголосив Володимир Яремчук.

Податківець закликав присутніх активніше користуватися електронними сервісами «Моя податкова» та Електронним кабінетом платника, що дозволяє дистанційно перевіряти дані, отримувати повідомлення-рішення та уникати розбіжностей. Крім того звернув увагу на порядок подання платниками заяви про бажання отримувати документи через Електронний кабінет.

Крім того зазначив, що податкова служба активно підтримує принцип безбар’єрності. Забезпечення комфортних і рівних умов для кожного під час отримання послуг – це той орієнтир, який створює сьогодні доступне та інклюзивне середовище для всіх громадян у нашій державі.