На питання платників під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Адміністративні послуги: актуальні питання» відповідав завідувач Віньковецького сектору обслуговування платників Хмельницької ДПІ Андрій Щербанюк.
Найбільше питань стосувалися порядку надання конкретних адміністративних послуг, зокрема, отримання реєстраційного номеру облікової картки платника дитині, обов’язку громадян щодо своєчасного внесення зміни до облікових даних платника в Єдиному державному реєстрі фізичних осіб, видачі довідки про доходи, тощо.
Особливу увагу під час надання відповідей посадовець акцентував на можливості використання е-сервісів - «Електронного кабінету» та мобільного застосунку «Моя податкова», які значно спрощують виконання платниками податкових зобов’язань та застерігають їх від допущення помилок при сплаті податків та єдиного внеску.
Наголошував, що за допомогою Е-сервісів авторизовані платники мають можливість переглянути сформовані податкові повідомлення-рішення про суми нарахованих їм податкових зобов’язань щодо плати за землю або податку на нерухоме майно, перевіряти стан розрахунків з бюджетом і отримувати відомості про виплачені доходи, подати податкову декларацію на отримання податкової знижки, повідомити про зміни в облікових даних тощо.
Серед іншого податківець нагадав, що Державною податковою службою вже реалізовані та продовжують створюватися умови для безбарʼєрного простору, зокрема по напряму цифрова безбарʼєрність: забезпечено рівний доступу до цифрових технологій та онлайн-послуг (Електронний кабінет, застосунок «Моя податкова», чатбот InfoTAX ).
Завдяки таким можливостям, як Електронний кабінет платника (https://cabinet.tax.gov.ua / ) та мобільний застосунок «Моя податкова», користувачі можуть: подавати декларації і звітність онлайн, здійснювати листування з податковими органами, переглядати особисті податкові нарахування та сплати, отримувати консультації та довідкову інформацію.
Також, Андрій Щербанюк, інформував додзвонювачів про переваги здійснення листування з податковими органами в електронному вигляді та про порядок подання платниками заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет.
На всі питання платників надано вичерпні та кваліфіковані відповіді.