Фахівці Кам’янець-Подільської ДПІ Головного управління ДПС у Хмельницькій області щодня працюють, аби кожен відвідувач отримав якісну консультацію та зручний сервіс.
Працівники ДПІ зазначають, що головне завдання – забезпечити зручний і рівний доступ до адміністративних послуг для всіх категорій платників незалежно від віку, статі чи стану здоров’я. Приміщення центрів обслуговування мають бути доступними для людей з інвалідністю та батьків із дитячими візочками. Також, передбачене позачергове обслуговування та супровід від працівника-модератора. У центрі уваги – дотримання етичних норм поведінки на робочому місці, а також толерантне, ввічливе спілкування як з колегами, так і з платниками податків.
У ЦОПі відвідувачів:
- проконсультують із питань застосування податкового законодавства,
- допоможуть заповнити звітність,
- проведуть звірку нарахувань і сплати майнових податків, зокрема по податку на нерухоме майно, землю та транспорт,
- нададуть інформацію про наявний податковий борг,
- допоможуть підготувати документи для отримання податкової знижки,
- і т.д.
Фахівці завжди готові відповісти на запитання, допомогти розібратися у податкових новаціях і знайти індивідуальне рішення для кожного платника.
Наразі Державною податковою службою вже реалізовані та продовжують створюватися умови для безбарʼєрного простору, зокрема по напряму цифрова безбарʼєрність: забезпечено рівний доступу до цифрових технологій та онлайн-послуг (Електронний кабінет, застосунок «Моя податкова», чатбот InfoTAX).
Завдяки таким можливостям, як Електронний кабінет платника (https://cabinet.tax.gov.ua/) та мобільний застосунок «Моя податкова», користувачі можуть: подавати декларації і звітність онлайн, здійснювати листування з податковими органами, переглядати особисті податкові нарахування та сплати, отримувати консультації та довідкову інформацію.