Завідувач Віньковецького сектору обслуговування платників Хмельницької ДПІ Андрій Щербанюк нещодавно провів сеанс зв’язку «гаряча лінія» щодо порядку надання адміністративних послуг в ЦОП.
Основні питання які цікавили абонентів це:
- порядок отримання довідки про відсутність заборгованості з податкових платежів;
- видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків;
- реєстрація платника єдиного податку, надання витягу з реєстру платника єдиного податку та внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку;
- порядок отримання довідки щодо відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору. Тощо
При спілкуванні податківець акцентував на «Безбар’єрній комунікації», тобто простір навколо має бути зручним для кожного: без дискримінації, упереджень та зайвих бар'єрів, адже сучасний рівень інформаційних технологій дозволяє дистанційно вирішити чимало питань в органах ДПС. Виконувати податкові обов'язки онлайн - одна зі складових безбар'єрності. Платники мають змогу спілкуватися з органами податкової служби за допомогою електронних сервісів, зокрема «Електронного кабінету», сервісу «InfoTАХ», мобільного застосунку «Моя податкова» без відвідування ЦОП.
Також платники можуть направити електронну заяву на згоду е-листування з податковою службою – це вдале рішення, особливо для громадян, які мають труднощі з пересуванням.
На усі запитання, що надійшли під час сеансу «гарячої лінії», посадовець надав вичерпні відповіді.