Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Говоримо мовою зрозумілою для всіх

опубліковано 05 вересня 2025 о 09:32

У Ізяславському Центрі обслуговування платників щоденно можна зустріти матерів з дітьми для яких важливо – швидко, зручно та безперешкодно вирішити податкові питання та отримати необхідні довідки. А ми робимо все можливе, щоб це стало нормою для кожного. Для більш змістовного проведення часу в режимі очікування отримання адмінпослуги дітвора залюбки розфарбовує розмальовки, – зазначає завідувач ЦОП Олександра Семендяк. 

На першому місці для нас - це доброзичливе ставлення, доступна інформація, зрозумілі послуги, гнучкий підхід до потреб людей у різних життєвих ситуаціях, а це:

- простора дитяча зона;

- пріоритетне обслуговування для осіб із маленькими дітьми;

- зрозумілі форми документів;

- пояснення послуг простою мовою.

Ми прагнемо, аби кожен відвідувач нашого центру – незалежно від віку, фізичних можливостей чи життєвих обставин – почувався тут комфортно та гідно. Крім того у ЦОП є місця для очікування, де можна присісти, двері легко відчиняються, а адміністратори завжди поруч, щоб підказати.

Олександра Семендяк роз’яснила присутнім порядок отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків (далі - РНОКПП) дитині.

В ході розмови посадовиця зазначила, що оформлення РНОКПП для дитини є обов'язковою процедурою, яка забезпечує її облік у податковій системі України. Для цього один із батьків або законний представник повинен подати до податкового органу облікову картку за формою № 1ДР, пред'явивши свідоцтво про народження дитини та власний паспорт.

Відмітила, що наявність РНОКПП у дитини є необхідною для здійснення багатьох юридичних та фінансових операцій у майбутньому, таких як отримання паспорта, відкриття банківського рахунку чи оформлення спадщини. Тому важливо своєчасно подбати про його оформлення.

Окремий акцент зроблено на перевагах користування електронними сервісами ДПС, зокрема, Електронним кабінетом платника та мобільним застосунком «Моя податкова».

Крім того під час зустрічі надано кваліфіковані консультації щодо актуальних питань застосування норм податкового законодавства. Говорилb про право громадян на податкову знижку. Зупинилbсь на категоріях громадян у яких виникає таке право.  Надано роз’яснення щодо правильності заповнення платіжних інструкцій платниками податків.

Рівність і повага мають бути основою кожної взаємодії держави з людиною. І ми робимо все, щоб кожен з них відчував тут повагу, комфорт і підтримку.