Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Максимально комфортне та безбар’єрне обслуговування платників – пріоритетний напрям роботи податківців Кам’янець-Подільського

опубліковано 22 серпня 2025 о 09:08

Фахівці Кам’янець-Подільської ДПІ Головного управління ДПС у Хмельницькій області зазначають, що у рамках національної стратегії безбар’єрного простору та важливості створення рівних умов доступу до податкових послуг першочергово та без зайвих очікувань обслуговуються військовослужбовці, люди з інвалідністю та маломобільні групи населення.

В ЦОП фахівці забезпечують індивідуальний підхід до кожного відвідувача,  оперативне надання консультацій, швидке оформлення документів.

Такий підхід відповідає принципам, викладеним у Довіднику безбар’єрності, – зокрема, принципу поваги до гідності та доступності публічних послуг. Безбар’єрність – це не лише про фізичний доступ, а й про розуміння потреб різних груп населення, турботу та підтримку в складних життєвих обставинах. 

«Ми розуміємо, що військові мають обмежений час на вирішення адміністративних питань. Тому наша мета – зробити податкові послуги максимально зручними і швидкими для них», – зазначають у ЦОП. 

Фахівці ЦОП надають військовим наступні послуги:

  • індивідуальні консультації в межах компетенції;
  • оформлення реєстраційних номерів облікових карток платників податків;
  • видача довідок, витягів та інших супровідних документів.

Крім того, податківці роз’яснюють, як скористатися електронними сервісами ДПС у режимі 24/7, перевіряють наявність або відсутність податкового боргу, надають рекомендації як подати заяву на отримання електронних документів через Електронний кабінет платника.

Податкові органи прагнуть підтримати військовослужбовців, створюючи максимально комфортні умови навіть у непростий час.