В Головному управлінні ДПС у Хмельницькій області звертають увагу, що платники, військовослужбовці та ветерани, які звертаються до Центру обслуговування платників, обслуговуються першочергово та без зайвих очікувань. Фахівці податкової забезпечують: оперативне надання консультацій; швидке оформлення документів; індивідуальний підхід до кожного відвідувача.
Фахівці ЦОП під час зустрічей ознайомлюють присутніх з переліком послуг, які вони можуть отримати в органах податкової служби з дотриманням принципу безбарʼєрності. А саме: особливостями роботи Електронного кабінету платника податків та мобільного застосунку «Моя податкова», що допоможе своєчасно отримувати інформацію про необхідність сплати податків.
Такий підхід відповідає принципам, викладеним у Довіднику безбар’єрності, – зокрема, принципу поваги до гідності та доступності публічних послуг. Безбар’єрність – це не лише про фізичний доступ, а й про розуміння потреб різних груп населення, турботу та підтримку в складних життєвих обставинах.
Податкова служба прагне, щоб кожен громадянин або підприємець мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб. Із засадами та принципами безбар’єрності можна ознайомитися на вебпорталі ДПС у розділі Безбар’єрність.
Ми поруч, аби підтримати вас у цей непростий час.