За участі заступника начальника Кам'янець-Подільської ДПІ - начальника відділу обліку платників, об'єктів оподаткування та ведення реєстрів Олександра Коваля проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія».
Під час спілкування йшлося про забезпечення рівного доступу платників податків до адміністративних, інформаційних та інших послуг, які надаються органами Державної податкової служби України, а також про практичну реалізацію принципів безбар’єрності у податковій сфері.
Дозвонювачам поінформовано про новації податкового законодавства та ознайомлено з основними аспектами впровадження Національної стратегії доходів до 2030 року, спрямованої на підвищення рівня добровільної сплати податків та податкової культури у суспільстві.
З учасниками обговорили основні поняття та напрями безбар’єрності – один із напрямів Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, питання легалізації найманої праці, застосування РРО/ПРРО, розглянули правила звільнення від податкових зобов'язань для ФОПів, які мобілізовані або підписали контракт на військову службу.
Олександр Коваль повідомив, що за витратами, понесеними у 2024 році громадяни – платники податку на доходи фізичних осіб (ПДФО, податок) мають право на отримання податкової знижки. Для отримання податкової знижки податкова декларація про майновий стан і доходи за наслідками 2024 року подається платником по 31 грудня 2025 року (включно).
Акцентував увагу на необхідності своєчасної звірки даних по майнових податках та мінімальному податковому зобов’язанню.
Детально розповів, у кого виникає обов’язок сплати податку на нерухоме майно та земельного податку, надав практичні рекомендації щодо можливості проведення звірки у разі незгоди платника з сумами нарахувань, площею майна, що підлягає оподаткуванню ( в т.ч. і площею земельних ділянок).
Посадовець розповів, що податкова служба постійно вдосконалює якість обслуговування та цифрові сервіси, зокрема Електронний кабінет платника та мобільний застосунок «Моя податкова», які дозволяють отримати широкий спектр послуг дистанційно, без потреби фізичної присутності в органах ДПС. Це особливо важливо для осіб з обмеженими фізичними можливостями або тих, хто проживає у віддалених населених пунктах.
Закликав платників активніше користуватися електронними сервісами ДПС адже це дозволяє дистанційно перевіряти дані, отримувати повідомлення-рішення та уникати розбіжностей. Крім того звернув увагу присутніх на порядок подання платниками заяви про бажання отримувати документи через Електронний кабінет.
Олександр Коваль зазначив, що ДПС враховує потреби кожного платника та адаптує свої сервіси відповідно до викликів часу, забезпечуючи комфорт і повагу до гідності кожної особи. «Ми змінюємося заради тих, хто платить податки».
На всі поставлені запитання в ході «гарячої лінії» були надані роз’яснення в межах чинного законодавства.