Безбар’єрне середовище створює комфортні умови для всіх громадян. Вільний доступ до послуг, простота в пересуванні та відсутність фізичних та соціальних перешкод дозволяють людям реалізувати свій потенціал, зберігати активність і впевненість у собі.
Розвиваючи безбар’єрність, Україна прагне стати суспільством рівних можливостей, де кожен відчуватиме підтримку, незалежно від обставин.
Державна податкова служба України продовжує курс на цифровізацію, активно впроваджуючи сучасні та зручні сервіси для платників податків, забезпечуючи доступ до онлайн-послуг та інформації для всіх груп населення, включаючи людей з інвалідністю та літніх людей.
Обслуговування осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення здійснюється позачергово. Таких відвідувачів супроводжує модератор ЦОП протягом всіх етапів отримання послуг.
Ввічливе та уважне ставлення до кожного відвідувача – пріоритет комунікацій з платниками.
Ми враховуємо особливості кожного і адаптуємось, щоб допомогти кожному.
Якісне сервісне обслуговування платників – один з пріоритетів діяльності податківців.
На цьому наголосила під час зустрічі із платниками податків фахівець Ізяславського сектору обслуговування платників.
Посадовиця розповіла присутнім про сплату земельного податку та податку на нерухоме майн, наголосила на своєчасній сплаті податкових зобов’язань, а також зауважила, що в разі незгоди з сумами нарахованих податків фізичні особи можуть провести звірку даних з податковою.
Комунікація податківців з громадськістю та бізнес-спільнотою здійснюється на принципах доступності, зручності, прозорості та безбар’єрності. Особлива увага приділяється інформаційному та цифровому напрямку безбар’єрності – отримання адміністративних послуг платниками податків та доступності онлайн сервісів ДПС, таких як «Електронний кабінет» та мобільний застосунок «Моя податкова».
Фахівець ЦОПу наголосила, що платник податків стає користувачем електронних сервісів після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису. За допомогою електронних сервісів платники податків можуть в будь – який зручний для них час подати онлайн податкову звітність, переглянути податкові повідомлення-рішення, мінімізувати помилки при заповненні звітності та спростити процедуру подання податкових декларацій.
Обговорили зміни у податковому законодавстві, сплату майнових податків, вжиття заходів з погашення податкового боргу із сумами до 3060 грн., особливості застосування РРО/ПРРО. Зупинились на категоріях громадян, які мають право на податкову знижку, правильності заповнення платіжних інструкцій платниками податків, дотримання законодавства про оплату праці та реалізацію експериментального проекту щодо функціонування системи управління податковими ризиками в податковій службі.
Безбар’єрний підхід – шлях до більшої довіри, прозорості та ефективності у взаємодії між державою та платниками податків.