ДПС впроваджує принципи доступності та рівного сервісу для всіх платників і прагне, щоб кожен громадянин або підприємець мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб.
Відтак у Віньковецькому Центрі обслуговування платників Хмельницької ДПІ Головного управління ДПС у Хмельницькій області щоранку можна зустріти тих, хто приходить не поспішаючи, часто з записником у руках – це наші відвідувачі старшого покоління. І ми робимо все, щоб кожен з них відчував тут повагу, комфорт і підтримку.
Для людей старшого віку похід до податкової – не просто формальність. Часто це питання довіри, страху щось не зрозуміти, розгубленості перед новими процедурами. Саме тому наші фахівці:
пояснюють доступно і без зайвої термінології;
не поспішають – дають час перечитати, обдумати, перепитати;
допомагають заповнити документи, зорієнтуватися в електронних сервісах;
зустрічають з усмішкою, навіть якщо запитання вже звучало кілька разів.
Ми керуємося принципами Довідника безбар’єрності, де наголошується, що вік не повинен бути перешкодою для доступу до якісних послуг.
Тому надання адміністративних послуг є одним із пріоритетних напрямків в роботі Віньковецького сектору обслуговування платників Хмельницької ДПІ. У ЦОП платникам та громадянам надаються консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях.
Посадовець також поінформував присутніх про право фізичних осіб на отримання податкової знижки та необхідні документи для цього, сплату майнових податків та проведення звірки громадянами, правила заповнення платіжних інструкцій, а також про дотримання законодавства про оплату праці.
У ЦОП є місця для очікування, де можна присісти, двері легко відчиняються, а адміністратори завжди поруч, щоб підказати.
А тим, хто не може прийти самостійно, радимо, як оформити доручення або отримати консультацію телефоном, як скористатися електронними сервісами.
Безбар’єрність – це не лише пандус або табличка шрифтом Брайля. Це, насамперед, повага до людини. І в податковій службі Хмельниччини ми щодня її демонструємо.