Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Прибираємо бар'єри в комунікації: якісні та зручні послуги платникам – швидко і просто

опубліковано 17 липня 2025 о 09:31

Держава починається з поваги. Надання послуг у безбар'єрному середовищі є важливим кроком до створення інклюзивного та справедливого суспільства. Це не лише питання забезпечення прав людей з інвалідністю, але й створення умов для комфортного життя для всіх громадян.  

Сьогодні ознакою справедливого, сучасного та відкритого суспільства є проявлення гуманізму і поваги до кожного. Наше ставлення до інклюзивності, доступності послуг, інформації, можливостей незалежно від фізичних, вікових, мовних чи соціальних особливостей людини характеризує соціум, в якому ми живемо, працюємо, відпочиваємо і задовольняємо свої потреби. 

Податкова служба є транспарентною, сучасною і технологічною службою, яка надає якісні та зручні послуги платникам. 

Якісне сервісне обслуговування платників – один з пріоритетів діяльності податківців. 

На цьому наголосив під час зустрічі із платниками податків фахівець Чемеровецького сектору обслуговування платників Кам'янець-Подільської ДПІ Іван Лейзор.

Податківець обговорив з присутніми особливості нарахування та сплати майнових податків та МПЗ. Де детально зупинився на тій категорії платників, у кого виникає обов’язок сплати згаданих податків та ознайомив з можливими пільгами для них, а також детально розповів про механізм нарахування податкових зобов’язань. Окрім того, роз’яснив різницю між земельним податком та МПЗ, адже іноді громадяни їх ототожнюють. 

Також посадовець зазначив, що ППР з нарахованими податковими зобов’язаннями платники можуть переглянути в електроннму варіанті, скориставшись сервісом Електронний кабінет платника податків або ж мобільним додатком “Моя податкова.” У випадку незгоди з нарахуваннями, платнику необхідно звернутися до ЦОП за роз’ясненням або ж перерахунку податку. Сплатити майнові податки потрібно впродовж 60 днів з моменту вручення ППР чи відкоригованої ППР.

Крім того поінформував присутніх про отримання податкової знижки, права проведення звірки громадянами, щодо заповнення платіжних інструкцій, а також наголосив на дотриманні законодавства про оплату праці.

Крім того, Іван Лейзор надав практичну допомогу фізичним особам щодо встановлення мобільного застосунку «Моя податкова» та подання заяви про бажання отримувати документи через електронний кабінет.

Йшлося також про аспекти Національної стратегії доходів, комплаєнс – ризики в ДПС та  роботу Комунікаційної платформи.

Користуйтеся електронними сервісами ДПС та інформаційними ресурсами:

Електронний кабінет платника: https://cabinet.tax.gov.ua/

Мобільний застосунок «Моя податкова»: завантажуйте в App Store/Google Play

Контакт-центр ДПС: 0 800 501 007

На головній сторінці вебпорталу ДПС у розділі «Діяльність» в окремому підрозділі «Безбар’єрність»: https://tax.gov.ua/diyalnist-/bezbarernist/ можна ознайомитися з усіма принципами безбар’єрності податкової служби.