Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Мобілізовані та демобілізовані громадяни і їхні родини можуть отримати інформаційну підтримку у ЦОП

опубліковано 27 травня 2025 о 14:01

Працівники Дунаєвецького відділу обслуговування платників Кам'янець-Подільської ДПІ звертають увагу, що платники, військовослужбовці та ветерани, які звертаються до Центру обслуговування платників, обслуговуються першочергово та без зайвих очікувань. Фахівці податкової забезпечують: оперативне надання консультацій; швидке оформлення документів; індивідуальний підхід до кожного відвідувача.

Під час зустрічі працівники ЦОПу ознайомили присутніх з переліком послуг, які вони  можуть отримати в органах податкової служби з дотриманням принципу безбарʼєрності. А саме: особливостями роботи Електронного кабінету платника податків та мобільного застосунку «Моя податкова», що допоможе своєчасно отримувати інформацію про необхідність сплати податків.

Такий підхід відповідає принципам, викладеним у Довіднику безбар’єрності, – зокрема, принципу поваги до гідності та доступності публічних послуг. Безбар’єрність – це не лише про фізичний доступ, а й про розуміння потреб різних груп населення, турботу та підтримку в складних життєвих обставинах.

Для зручності та оперативного вирішення питань в Головному управлінні ДПС у Хмельницькій області працюють “гарячі лінії” за наступними номерами телефонів: +38 (097) 232 17 98, +38 (096) 839 87 92

Податкова служба прагне, щоб кожен громадянин або підприємець мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб. Із засадами та принципами безбар’єрності можна ознайомитися на вебпорталі ДПС у розділі Безбар’єрність.

Ми поруч, аби підтримати вас у цей непростий час.