Вкотре нагадуємо що платники, військовослужбовці та ветерани, які звертаються до Центру обслуговування платників, обслуговуються першочергово та без зайвих очікувань. Фахівці податкової забезпечують: оперативне надання консультацій; швидке оформлення документів; індивідуальний підхід до кожного відвідувача.
Такий підхід відповідає принципам, викладеним у Довіднику безбар’єрності, – зокрема, принципу поваги до гідності та доступності публічних послуг. Безбар’єрність – це не лише про фізичний доступ, а й про розуміння потреб різних груп населення, турботу та підтримку в складних життєвих обставинах.
Для зручності та оперативного вирішення питань в Головному управлінні ДПС у Хмельницькій області працюють “гарячі лінії” за наступними номерами телефонів: +38 (097) 232 17 98, +38 (096) 839 87 92
Податкова служба прагне, щоб кожен громадянин або підприємець мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб. Із засадами та принципами безбар’єрності можна ознайомитися на вебпорталі ДПС у розділі Безбар’єрність.
Детальніше: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/898544.html