Заступник начальника ДПІ - начальник Волочиського відділу обслуговування платників Анатолій Саланський прийняв участь у засіданні виконавчого комітету Волочиської міської Ради.
Проінформовано про основні джерела наповнення місцевого бюджету, про резерви дохідної частини бюджету. Доведено до відома присутніх актуальну інформацію щодо змін у податковому законодавстві у 2025 році зокрема, щодо сплати військового збору, відновлення обов’язкової сплати фізичними особами підприємцями єдиного внеску, подання щомісячного зведеного звіту про суми виплачених доходів, змін у порядку отримання ліцензій на право торгівлі підакцизними товарами.
Також обговорили проблемні питання, які виникають при сплаті до бюджетів територіальної громад юридичними та фізичними особами - податку на нерухоме майно, плати за землю та МПЗ, транспортного податку та податку на доходи фізичних осіб.
Наголошено на необхідності своєчасного виконання податкових зобовʼязань платниками з метою забезпечення надходжень до бюджетів усіх рівнів. Наголошено на тривалості деклараційноі кампанії доходів громадян, отриманих у 2024 році. Зокрема, доведено до відома присутніх про можливість перевірки розрахунків з бюджетом, отримання податкового рішення щодо визначення зобов’язання по місцевих податках та подання звітності в онлайн режимі в ІКС «Електронний кабінет» та мобільному застосунку «Моя податкова».
Звернуто увагу на аспекти Національної стратегії доходів та комплаєнс – ризики в ДПС, дотримання вимог трудового законодавства, зокрема про гарантії оплати праці та своєчасної сплати податків, про обов’язок застосування касових апаратів чи програмних РРО та платіжних терміналів у разі проведення готівкових розрахунків.
Під час розмови учасники засідання були одностайні в тому, що співпраця податківців з представниками громади важлива для покращення обслуговування платників в частині надання адміністративних і податкових послуг та залучення бізнесу і громадян до оподаткування і відповідно зростання надходжень до місцевих бюджетів.
Для комфорту платників у ГУ ДПС у Хмельницькій області працює Консультаційний центр з питань блокування накладних, подання таблиць даних та виключення з переліку «ризикових» (м. Хмельницький, вул. Пилипчука, 17). Контактні телефони консультаційного центру: (093) 0403072; (0382) 701845; (0382) 701848. Фахівці податкової служби готові надати кваліфіковані роз’яснення та практичну допомогу.