Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Зворотній зв’язок: протягом першого півріччя 2024 року податківці Хмельниччини отримали від громадян понад 300 звернень

опубліковано 23 липня 2024 о 13:14

Звернення громадян є одним із засобів захисту їх прав та законних інтересів. Всебічний розгляд звернень громадян є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.  

Протягом січня – червня 2024 року до Головного управління ДПС у Хмельницькій області надійшло 312 звернень громадян, із них поштою – 177, засобами електронного зв’язку – 135. Відповідно із Хмельницької області звернулось 260 громадян, з інших областей – 52. 

Основні питання, що порушують громадяни, це порядок нарахування та сплати податків на майно, розстрочення (відстрочення, реструктуризація) грошового зобов’язання (податкового боргу), списання безнадійного податкового боргу, відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків, реєстрація та облік платників податків, проведення контрольно-перевірочних заходів та інформування про ухилення від сплати податків, інформування про ухилення від сплати податків, інші питання, що належать до компетенції ДПС. 

Під час розгляду звернень громадян вживаються заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників та запобігання у подальшому допущення порушень. 

Звернення громадян розглянуті в межах чинного законодавства та в терміни визначені законодавством.